Yvonne Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 En toen hebben Jane en ondergetekende besloten een nieuwe draad te maken met als naam Woorddomino deel ll . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Deel ll is dus het vervolg op deel l , maar dat heeft uiteraard niet die naam, omdat bij het ontstaan nooit is bevroed dat er ooit een deel ll zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Mensen, jullie zijn nu helegaar op de hoogte van de reden van de toevoeging 'deel ll' , gaan we over tot de orde van de dag. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 (grappig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 de dag grappig beginnen, dat wil ik elke dag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Enige uitleg was dus wel nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Digitale onoplettendheid van mijn zijde kost een gehele bladzijde domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 No no zeg niet dat het anderhalve bladzij was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Was dat gewas dan ook gevallen als het niet gestruikeld was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Was dat gewas dan ook gevallen als het niet gestruikeld was? basta en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Was dat een echo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Een echoput is tegenwoordig niet zo spannend meer als vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 ... oeger ... oeger ... oeger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Gering is de opgave niet vandaag, maar een hoge lat is motiverend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 dragen zonder klagen, een typische vrouwenuitspraak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Uitspraak die jij aanhaalt ligt mij heel na aan het hart Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ehh wat is de herfst toch een rommelig seizoen als ik naar buiten kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ik vraag me af wat je bedoelt met: "Na aan het hart liggen." Yvonne. Sta je enorm achter die uitspraak, en is dat de reden dat we je hier weinig horen klagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Klagen over het weer mag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Vandaag is het tenminste droog maar wel met veel gevallen blaadjes en de vraag is hoe zinvol het is om dan te gaan vegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Vegen..in de regen! Het hoost hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Leuk, dat is; straks pannenkoeken eten en dan als toetje appeltaart met ijs. Mijn koninkrijk voor ijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Ijs is iets waar strooizout voor nodig is en dat heb ik al in huis gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Diepzinnige uitspraak: wat weg is - is weg! (citaat van Smart) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Smartlappen luisteren kan soms een opening bieden om eens lekker te huilen als je in een melancholieke bui bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden