Tine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goede morgen medepacters!! Hoe gaat het met ons ?? Hier weer een droog dagje erbij. Vanavond begint voor mij het weekend en dat is elke keer weer een mega trigger.... Afgelopen periode een flinke valkuil. Maar dat gaat nu niet meer gebeuren...... Laat het over me heen komen!! Dag en tot latersss.... Meld me als ik het zwaar krijg! Tine en een fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Tine, veel afleiding zoeken en vooral heel veel leuke dingen, en .... Water. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Hoi Jan! Zo, afleidingen gevonden. Avondwandeling met de honden,in bad met een goed boek! Water met bubbels. Zo deze avond gered. Bedankt voor je steun Jan!! Tine xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hoi Tine, Strak plan! Lezen is ook goede trekwegnemer. Tanden poetsen met paradontax ook ontdek ik. Slaap lekker xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lang leve de paradontax! Alleen 's ochtends Onder de douche Gebit onder de loep Al maanden onguur Hoort er ook bij Was altijd wow! Time kills Sneller door gebruik Take it or leave it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hallo mede-pacters!! Zo,dat was een zware avond....heel veel trek....maagpijn....twijfel.... MAAR HET IS OVER!! Ik heb het ooit eens eerder geschreven... Die trek naar drank is voor mijn gevoel net een wee. Elke keer komt de zucht en trekt weer weg. Komt terug en trekt weer weg....maagpijn...niet los kunnen laten en dan is het over....weg! Op dit moment is het over! Ik heb gewonnen en niet de drank!!!! Yes!! Lekker slapen allemaal!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Tine, ga zo voort. Je ziet het kan. Als de tek op een hoogtepunt is ebt het weg. Niet opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tine, mooi gezegd, ik heb zelf geen ervaring met weeen, maar wel met ellende baren. Inderdaad komt het en ebt snel weer weg vanaf de piek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Beste medepacters! Wat is het weekend voor mij toch doorbijten! Gatver.....zo jammer!! Maar het is alweer bijna 22.00u ....de winkels gesloten....gelukkig! Kijk het gaat de hele dag goed en dan na 18.00.....begint de twijfel.... Het heeft gewoon geen zin om 1 glas te drinken. Dat weet ik uit ervaring, dus doorbijten, verstand op 0 en weg puffen haha... Het is weer over, voorbij, hèhè!!! Dag lieve mensen!! Alvast een goede nachtrust allemaal!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi! Ben ik weer even... Zo, weekend droog doorgekomen. Wauw, wat is het zwaar geweest. De trek is nog niet weg.... Komt goed, ga zo naar bed. Dag! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goede morgen!! Hoe gaat het met jullie? Zo, ik was om 8.00u al bij de super!! Dat is lekker....niet druk. Fijn dat ik helemaal nuchter ben geweest dit weekend anders was ik nu nog aan het bij komen! Yes het was de strijd waard!!! Joepie!! Dag fijne dag allemaal!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hallo Tine, Je gaat heel lekker! XxX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hoi Jan! Nou ja, lekker.... Ik ga..... Hoe gaat het met jou? Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Tine, klasse, je houdt het toch maar mooi vol! Het wordt heus wel weer een keer makkelijker. Eerst moet het weer helemaal uit je systeem en automatismen. De trek zal wegtrekken en op den duur wegblijven. En dan krijg je weer een lekker gevoel in je buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Hoi Kate! Dank je voor je reactie!! Ja, ik hoop dat het snel rustiger gaat worden, ik heb dan erg veel last van maagpijn. Drink verse gemberthee, dat helpt wel. Warm bad. Fijne dag Kate! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Tine....... van mij een dikke knuffel:heart: Je bent top bezig!! Vind het een hele uitdaging een jaarpact aan te gaan! Pluim van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Tine, Met mij gaat het goed, een zware zuchtaanval tijdeje terug oerleefd en nu alleen maar sterker geworden. Een jaar is lang maar samen komen we er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hoi Ya! Dank je voor de pluim! Super zo`n compliment....geeft mij vleugels! Maar morgen avond, begint voor mij het weekend! Brrr....mega trigger... Ik ben de uitdaging aangegaan en wie A zegt moet ook B zeggen:) Het is goed....ik voel me zo beter zonder alcohol, de maagpijn is vandaag minder..... Gaat het met jou ook goed? Dag! Tine Hoi Janneman! Ja, we gaan ervoor hè?! Hoe gaat het met jou? Ik maak me klaar voor de triggers a.s. weekend! Kom maar op! Ik versla ze allemaal Dag! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hoi mede-pacters! Hoe gaat het met jullie? Hier alles naar wens. Gaby ideetje om je hier aan te melden? Je vroeg of iemand met je een pact wil afsluiten..... Misschien dan wat maanden langer dan tm 31 dec.?? Dag! Ik meld me later...... Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hoi mede-pacters! Hoe gaat ie? Ik ga lekker droog het weekend in....MOOI!!! Nu ff badderen! Dag! Tien Ps...zondag 1 maand!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 still going strong Tine adda girl:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tine, bedankt voor je update. Ik log niet altijd in, lees wel vaak. Hier gaat het ook goed, wel als ik alleen ben die gedachten van het kan, maar doe het niet. Dus een maand zondag, stevige markering op dit draadje zo. Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 MOOI 1 MAAND!!! FIJN!!! Hoi mede-pacters! Gelukkig na deze 4 weken weer wat rust in mijn lijf. Veel minder maagpijn. Op naar de volgende maand! Dag! Mooi Jan, niet aan toegeven.....wij zullen winnen!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jan een maand: :light::rose::light::heart::light::rose::light::heart::light::rose::light::heart::light::rose::light: eleven more to go!!! yes we can! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden