bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tip van de week.Last van vliegen in de huis of slaapkamer? Hang dan een plasticzakje gevuld met water voor de deur of het raam, en weg zijn de vliegen. Raar maar echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Steeds een wierrook stokje aansteken in je huis doet ook wonderen. En je huis ruikt nog lekker ook. Wel de juiste geur nemen, Nag Champa bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Vandaag morste ik een giga vetvlek tijdens het koken op mijn broek.Zegt mijn collega (terwijl ik vertel hoe handig afwasmiddel is tegen vetvlekken): daar heb ik nooit last van: ik laat mijn vriend koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ultieme tip tegen onkruid tussen de tegels in de tuin: spuit er onverdunde azijn over, na twee dagen is het allemaal verdord, kun je het zo weg vegen/krabben. De tip is overigens van onze eigen TippenBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja Yvonne, dat zeggen ze ook van groene aanslag op planken op terrassen en balkons. Pure azijn erop op een bloedhete zonnige dag en voilá klusje geklaard Ik heb ook nog een hele leuke waar mannen me vaak eerst om uitlachen totdat ze het zelf hebben geprobeerd, Als je van je schroefgaten in je muur afwil, kun je ipv vulspul ook witte tandpasta gebruiken. Dat wordt keihard en blijft goed zitten. Het is veel makkelijker om mee te werken en glad te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Bij zonnebrand; yoghurt er op smeren en daarna eventueel nog schijfjes komkommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nog iemand tips voor een hedera die niet dood wil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Alcohol overheen gooien??? Veel, veel alcohol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Misschien een overdosis onkruid verdelger Cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Blondie, of spijkers in de stam slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Gewoon uitgraven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Als je aardappels of groente kookt en je wil het water niet over laten lopen? Gewoon een heel klein beetje boter in de pan en dan is het probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 en ook boter of olie tegen het plakken van pasta in de pan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Heeft iemand een tip tegen al die kleine fruitvliegjes?(ja fruitresten weghalen en de boel ontsmetten....?)maar is er nog iets anders op te bedenken? Nu pak ik de stofzuiger er soms bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Haal bij de groenteman[supermarkt]een plantje basilicumzet dit in de buurt van het fruit en het leed is geledenwil je ook van vliegen en maden in de biobak af,koop ouderwetse mottenballenhang deze bv met behulp van een [oude] panty in de biobak en ook dat probleem is verholpenwell regelmatig nieuwe balletjes erin doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 "wil je ook van vliegen en maden in de biobak af,koop ouderwetse mottenballen "zou dit ook helpen tegen vliegen in huis? Heb de planten bemest in de tuin een paar dagen geleden..... blijkt dus koeiemest in te zitten.... vliegen komen er op af als.... en vliegen dus ook gezellig de kamer in vervolgens, wordt er gek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Bako, heel erg bedankt; dit ga ik beslist doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Wat ook wil helpen is de rand van de biobak regelmatig met azijn insmeren, of een doordrenkte doek azijn op de rand leggen. Daar houden die viespeuken ook niet van. En zitten er van die viese jongens in de bak, komen ze er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hee, die kan ik gelijk gaan proberen Bol! Bedankt hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Dit is het leukste draadje dat ik vandaag gelezen heb. Geweldig Hannah en Cath, xaja en veel alcohol over de hedera.Ik zit hier te bulken van het lachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Ja het kan grotendeels wel op de onzindraad van Adam.Al die kneuterigheid achter elkaar is beslist leuk ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Wat een geweldig goede tip, bako! Dat ga ik beslist ook doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Hhahaahaha, JetZie het al helemaal voor me !!! Bijna jammer dat ik een vaatwasser heb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Jetset, ik ken wel mannen die dat ook zouden kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hebben jullie nog een tip om de voegen tussen de badkamertegels wat smettelozer wit te krijgen?(zonder dat de tegels van de muur vallen).Ik meen ooit gelezen te hebben met wc eend maar dat zal toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden