lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 zo zie je maar, valse schaamte,veel plezier ermee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik heb er geen verstand van Dar,maar mijn zus had het ook en hier in de B&B idem.Beiden moesten de plek veranderen richting raamheeft denk ik met het bereik/ ontvangst te maken van de modum.gewoon wat plaatsen uitproberen dus en de beste wordt het!(misschien heb je dat al lang gedaan?)succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supergrover Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Voor het verwijderen van virussen en spyware is Avast antivirus ook een goed programma. Werkt bij mij al jaren prima, en is gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 hoi, hier kan ik me wel van dienst stellen Computer vragen zijn bij mij welkom! Ik help anderen graag verder en zo kan ik ook iets voor de ander betekenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Weet iemand een goede mediaplayer ?? Die ik gratis kan downloaden van internet ? Liefst eentje waar ik ook een beetje mee kan spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Hallo woman,Hierbij een link naar een gerenommeerde open source media player:VLC media playerSucces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ja deze heb ik inderdaad gedownload, thanx to Jane Doet het erg leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 thnx to Janes son:Dere wie ere toekomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hallo Fibo,Ik lees je berichtjes nu pas. Het gaat over een te langzame pc. mijn fysiek geheugen is 982256 mijn geheugen gebruik totaal 647548 Als ik het begrijp heb ik dus voldoende geheugen.Groetjes myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hé Willbillie hier komt mijn vraag: Als ik dingen van internet download hé, en die zijn veel m.b dus erg groot, dan wordt mijn p.c. erug traaaaaaaag. Zou ik nu bij mijn provider een andere dinges???? aan moeten vragen waardoor mijn p.c. op snelheid blijft? Hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Bollie toch, ik denk dat ik je begrijp, maar......Je provider heeft niks te maken met je harde schijf, dwz, als je je schijf vol download wordt je pc idd erg traag, maar daar kan je provider niks aan doen.Wat kan jij dan wel doen ???Zorgen dat al wat je download niet op je C terecht komt !!Ik hoop dat je oftewel 2 harde schijven hebt, of 1 die gepartinioneerd is in 2, ben je nog mee ??Klik eens op mijn computer en daar zie je de stations staan. Staat er alleen C (buiten je dvd drive en eventueel disk station), of heb je er nog één staan, bijv D ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik heb ook alles op D staan. Foto's, muziek, filmpjes....maar ook programma's die ik zelf download. Het is even wennen, en in het begin misschien wel lastig, maar het scheelt echt enorm. Ik heb nu zelf in documenten D mapjes gemaakt met: AfbeeldingenMuziekPrgramma'sBuikdansenCash & Casaenzovoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 VLC crasht steeds. Ik heb nu twee keer opnieuw op mn pecee gezet, maar allebei crashen ze.En nog ene vraagWeet iemand hoe ik icoontjes kan vervangen door andere icoontjes ? Ik heb ooit eens gelezen via Start ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Heb net toch ff gekeken Rekel en ik heb een C en een D schijf. Allebij nog zo goed als leeg, dus er kan nog heel veel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Welk besturingssysteem heb je bollie XP of Vista of W7 ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik heb X.P. Rekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Okay, klik op start, zie je dan een enkele kolom of een dubbele kolom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Rekel daar staat boven Administrator. Daaronder zijn twee kolommen. Links met defragmenteren formateren,Mircosoft enz. Rechts staat mijn Dockumenten, deze computer, mijn netwerklokaties enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Okay, klik met de rechtermuisknop op mijn documenten en klik op eigenschappen.En maak van de doelmap ipv C:\............ D:\Als hij vraagt dat er nog geen map bestaat laat je hem toe een te maken, en dan gaat hij vragen of hij alles mag verplaatsen naar daar. Ook toestaan dus.Je creëert nu een hoop space op je C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Oké rekel gaan we doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Rekel mijn documenten staan al in D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Schitterend, al wat je nu doet of maakt komt automatisch in je D schijf, dit wil zeggen dat je windows meer plaats heeft, wright ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik weet niet of het wright is Willbillie, er stond al veel op d. Maar ik moet morgen of zo eens kijken of hij nu sneller wordt. anders toch maar eens naar mijn provider bellen. Misschien heeft het toch te maken met te weinig energie zeg maar. Dan moet ik gewoon een wat duurder paket bestellen.Maar je bent geweldig kerel, harstikke bedankt voor je adviezen.Dikke knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Thats all i need bollie, voor een dikke knuff doe ik veel hoor. Knuffs te weinig these days ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Nou Willbillie hier komen er dan meer. Daar gaat ie dan :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::lipsTel ze maar na want het zijn er veel, en ik hoop dat je hierdoor vannacht lekker en goed slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden