Spring naar bijdragen

Computer vragen.


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb er geen verstand van Dar,
maar mijn zus had het ook en hier in de B&B idem.
Beiden moesten de plek veranderen richting raam
heeft denk ik met het bereik/ ontvangst te maken van de modum.
gewoon wat plaatsen uitproberen dus en de beste wordt het!
(misschien heb je dat al lang gedaan?)
succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Hé Willbillie hier komt mijn vraag: Als ik dingen van internet download hé, en die zijn veel m.b dus erg groot, dan wordt mijn p.c. erug traaaaaaaag. Zou ik nu bij mijn provider een andere dinges???? aan moeten vragen waardoor mijn p.c. op snelheid blijft? Hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie toch, ik denk dat ik je begrijp, maar......

Je provider heeft niks te maken met je harde schijf, dwz, als je je schijf vol download wordt je pc idd erg traag, maar daar kan je provider niks aan doen.
Wat kan jij dan wel doen ???

Zorgen dat al wat je download niet op je C terecht komt !!
Ik hoop dat je oftewel 2 harde schijven hebt, of 1 die gepartinioneerd is in 2, ben je nog mee ??

Klik eens op mijn computer en daar zie je de stations staan. Staat er alleen C (buiten je dvd drive en eventueel disk station), of heb je er nog één staan, bijv D ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook alles op D staan. Foto's, muziek, filmpjes....maar ook programma's die ik zelf download.
Het is even wennen, en in het begin misschien wel lastig, maar het scheelt echt enorm.
Ik heb nu zelf in documenten D mapjes gemaakt met:

Afbeeldingen
Muziek
Prgramma's
Buikdansen
Cash & Casa

enzovoort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, klik met de rechtermuisknop op mijn documenten en klik op eigenschappen.

En maak van de doelmap ipv C:\............ D:\

Als hij vraagt dat er nog geen map bestaat laat je hem toe een te maken, en dan gaat hij vragen of hij alles mag verplaatsen naar daar. Ook toestaan dus.

Je creëert nu een hoop space op je C

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het wright is Willbillie, er stond al veel op d. Maar ik moet morgen of zo eens kijken of hij nu sneller wordt. anders toch maar eens naar mijn provider bellen. Misschien heeft het toch te maken met te weinig energie zeg maar. Dan moet ik gewoon een wat duurder paket bestellen.
Maar je bent geweldig kerel, harstikke bedankt voor je adviezen.
Dikke knuffel voor jou.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Willbillie hier komen er dan meer. Daar gaat ie dan :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::lips
Tel ze maar na want het zijn er veel, en ik hoop dat je hierdoor vannacht lekker en goed slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...