zoermuis Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Vandaag: Wees moedig. Zie je waarheid onder ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Zo, even omhoog maar, vind dit toch wel een heel leuk draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nieuwe waardes van het leven zullen je helpen om alles beter te gaan begrijpen. Houd je niet vast aan een standpunt maar ervaar het leven dat vol zit met waardevolle standpunten. Dit is mijn engelenkaartje voor vandaag. Vin m mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Weet dat jij verantwoordelijk bent voor je eigen leven. Niemand anders dan jij! En dit is het kaartje wat ik trok t.a.v. mijn relatie!!!Ik wil weer alleen wonen en zie dat als goede keus voor mezelf! Dus: het klopt als een bus en als een zwerende vinger!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Heb geduld.Wat je gezaaid hebt vraagt toewijding zorg en tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Mijn engelenkaartje voor vandaag :"Je zit in een moeilijke periode, maar je hebt genoeg veerkracht om er niet aan onder door te gaan. Vertrouw op je eigen kracht en weet dat het uiteindelijk altijd goed komt. "Wat een waarheid !!!Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 engelenkaartje: de noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied. hier krijg ik weer hoop van.heb de afgelopen 2 dagen wel weer veel teveel gedronken maar heb vanmorgen besloten om het weer droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Alles is in allen.Niets bestaat op zichzelf.En alles is in ontwikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 "Ruim je troep achter je op luister eens naar een vogel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Heb vertrouwen in het ritme van het leven.Alles heeft zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Elke dag is bijzonder, ook deze dag.... Ze lacht je toe, lach maar terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Naar boven, voor mijn engelenkaartje die elke dag zeer waardevolle dingen zegt. Tsss idioot maar echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Liefde overwint alles. Dat zegt dit engelenkaartje me voor de komende nacht.Weinigen zullen van mij op dit moment weten hoezeer dit klopt!(terwijl het ook zo'n doordeweekse uitdrukking lijkt: bijna een cliché. O nee, dat is het niet!)Dank aan de engelen!!Dankbaar zijn is zo wie zo heel erg helend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 engelenkaartje voor vandaagje moet praten over de dingen die je bezighouden en leren jezelf te uiten.klopt als een bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te ontvangen wat je verdient op spiritueel en materieel gebied.Wow ik ben benieuwd, zou het dan eindelijk allemaal goedkomen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Laat alles vandaag maar over je heen komen, het komt vanzelf weer goed.Laat ik dat dan maar voor ogen houden, het geeft in elk geval rust voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Mijn eigen woorden zijn gedachten met creatieve ideeën. Vandaag zijn deze gedachten positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Dit is een tijd van groei en verbetering. En verbetering gaat altijd vooraf aan vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 De engelenkaartjes zijn me elke dag erg behulpzaam.Ik kan daar geen enkel gevaar in zien en denk dat men dat met me eens zou moeten zijn.Ik trok er net een omdat ik antwoord zocht op een vraag over het werk. (over werk wat ik nu doe maar mezelf niet echt geschikt voor acht)"financieel gaat het u spoedig voor de wind" en... het rare is dat ik dat zelf ook voorvoel.Het is een indirect antwoord. En baat het niet, het schaadt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik trek regelmatig een kaartje op Sprookjesleven.Zijn voor mij altijd mooie teksten om over na te denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Mijn elfenkaartje vandaag:Wees niet bang. Je wordt beschermd.Of deze spreuken ed een gevaar op leveren bepaald ieder zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Jammer Lin, ik krijg sprookjesleven niet open.Ik houd heel erg van sprookjes... was dus erg benieuwd!!Ik kan het vast wel ergens vinden via google? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Het leven is niet altijd makkelijk maar vandaag ga ik een poort door, verleden, heden, toekomst zijn mij dierbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Loslaten is nodig voor ruimte lieve engel, dat weet jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Wees niet bang je eigen fouten toe te geven en er verandering in aan te brengen. Er bestaan geen foute beslissingen alleen maar levensprocessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden