Aliblabla1 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 En ik zet 'm weer bovenaan omdat ik 'm net pas vond. En ook IK heb er wat aan.Aliblabla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik vind het ook een heel goed idee! Het zijn kleine stapjes maar als je je trek uit wilt zitten kan dit denk ik wel heel goed helpen... Proberen kan gaan kwaad.Bedankt voor de tip!Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Fantastische tip!! Ga ik ook proberen in moeilijke momenten!!Heb trouwens meer aan dit forum dan welke AA meeting ook die ik heb bezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Daar gaat-ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Omhoog voor Angsthaasje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 En weer omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Even naar boven gehaald voor Chrissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Bedankt Bolletje, ga het zeker gebruiken! Had ik eerder willen weten ivm craving bij het stopen met roken... wat het mss wel een keertje gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Voor Joris (Kohtje's tip van gisteren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetra Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Deze ga ik onthouden, wat een goede tip!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ff omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 15 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2016 Bedankt, ga ik zeker gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden