Jan1000 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Het leven is simpel;wij doen moeilijk.Cesar Milan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Rijkdom is als zeewater: hoe meer men ervan drinkt, hoe dorstiger men wordt.Arthur Schopenhauer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Wil je je rijk voelen?Tel dan de dingen die je bezit, die niet met geld te koop zijn.Auteur onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 "Iedereen is anders, dus ik zie geen verschil"Auteur: Jaap:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 De mens is zoveel waard,als hij zichzelf schat.Francois Rabelais Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig.Lao-Tse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Een mislukking is een omweg,geen doodlopende straat.Zig Ziglar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Wees nooit bang om het stil te laten worden in jezelf...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Wat de vraag ook is, liefde is het antwoord.Wayne Dyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 De kunst van een vervuld leven,is de kunst van het 'laten':toelaten... weglaten... loslaten...Ernst Ferstl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Door snel door het leven te gaan, vergeet niet alleen waar je bent, maar ook waar je heen gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Als je door een hel gaat;blijf gaan.Winston Churchill. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Vele vriendenmaken de vriendschapdun.Jan Greshoff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Jouw eigen weg vind je niet in een routeplanner. Olaf Hoenson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Als er een nieuwe tijd begint, begint hij hier en nu, in jou en mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 De wezenlijke dingen zijn soms niet in één sms-je samen te vattenAd Visser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Soms weet ik mijn vraag niet,tot ik het antwoord krijg.(Onbekend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Eén ding zal de computer nooit kunnen: van de apen afstammen.Piet Grijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 de waarheid is niet bang voor vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ook deze tijd zal eens de "goede oude" tijd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 soms is er zoveel wat wij voelen,maar zo weinig wat wij kunnen zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Reageer op fouten van anderen net zo bedachtzaamals op fouten van jezelf.Chinees gezegde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Er zou weinig van mij overblijven als ik alles terug moet geven wat ik aan anderen te danken heb.Goethe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik hoef heus geen miljonair te zijn en te zwemmen in het geld, een beetje kunnen pootjebaden is ook al genoeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden