Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar


safidepafi

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi nieuwjaarsgangers,
IJs, weder en zo nog wat zaken dienend ( of is het dienende Delta?) wil Mathilde ook wel heel graag van de partij zijn.
Ze stapt in Rotterdam op de trein en blijft dan met een boek en haar mandje met schone en gesteven lakentjes met hier en daar een geurig lavendeltakje gewoon tot Enschede in die trein zitten.
Ze zou het wel leuk vinden om gezelschap te krijgen dus...
;)
Groetje van Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wil dolgraag van de partij zijn, alleen kan ik nog niks toezeggen want ik heb een avonddienst de 19de, ga m'n uiterste best doen die te ruilen, mocht dat lukken, dan kom ik zo het uitkomt met de trein (wordt vlgs mij wel een gezellig coupeetje vanaf Utrecht?!) danwel met de auto (gek op autorijden, maar moet wel oppassen met spa rood;-))) vanuit Den Haag en verzin ik nog iets lekkers (vega) om mee te nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Gem, ik heb je berichtje wel ontvangen en ook een bericht teuggestuurd, heb je die ontvangen? Houtje, jou heb ik ook een pb gestuurd, maar ik ben van plan mijn avonturenook op het forum te gooien.

Ik wil overigens graag met iemand meerijden, ik woon in Utrecht.
lunalee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Delta, dienende dus. Wel een beetje een woord, bedenk ik me nu, dat in onbruik geraakt is in de loop der tijd.
Er rijden wel treinen-en ook wel rechtstreeks -van Rotterdam naar Enschede.
Ik hou erg van reizen per trein, dus kom ik 'per spoor'. (ook ouderwets hé?)
Daar moet jij als vliegenier misschien niet zoveel van hebben, of vergis ik me daarin?
Tot ziens in januari.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hoewel er nog twijfels zijn wint mijn nieuwsgierigheid het.
Dus als jullie het óók leuk vinden kom ik graag ook even een
bakkie doen! Saf er is toch wel koffie hé!

Het wordt een hele reis voor me maar de trein is me vertrouwd.
Mijn MP3 met extra batterijen en een boek mee dan moet het
goed komen.

Ik ben een kleine zelfstandige en ga de reis dus hoofdzakelijk
per trein afleggen. Stap in Utrecht over.
De auto is geen optie voor mij (auto angst) en stap dus niet
bij "vreemden" in. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben ook van de partij op 19 of 20 januari. Ik woon in het Gooi en Hilversum is mijn NS station. Meerijden met iemand anders vind ik leuk, maar is niet perse nodig. Ik kan zelf probleemloos met de auto komen. Ik kan eventueel 1 passagier meenemen, maar er kunnen wel heel veel taarten en andere eetwaar in.

Groet, Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weekend heb ik een familiebijeenkomst, vanwege het bereiken van een gedenkwaardige leeftijd van een van mijn ouders. Dus ik kan niet.

Nu lijkt dit ook een vrij grootschalig gebeuren te worden, en daar heb ik nogal veel moeite mee, dus eigenlijk ben ik blij dat de beslissing me op deze manier uit handen genomen is.
De meeting begin dit jaar is mij heel goed bevallen, maar dat was een betrekkelijk klein groepje. Daar was ik ook erg zenuwachtig voor, maar dat kon ik nog net aan. Toch vind ik de anonimiteit van dit forum ook een groot goed. Ik denk niet dat ik er behoefte aan heb bij iedereen bekend te zijn.

In ieder geval, ik ben er dus niet!

(Aangepast i.v.m. te persoonlijk.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Ferry dat je om deze reden niet komt.
Persoonlijk heb ik helemaal geen last van enig controle-achtig gedrag van Delta, dus ik kan je niet bijvallen. Tegen jou heb ik net zo min wat.
Als je om 1 persoon niet komt, terwijl je anders wellicht wel gekomen zou zijn, dan ontneem je jezelf misschien wel een heel leuke ervaring. Maar dat is natuurlijk helemaal aan jou!

En lieve medestrijders die binnenkort live-medestrijders worden: ik verheug me erg op de ontmoeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,

dat er weinig 'chemie' is tussen jou en Delta, is me zo langzamerhand wel duidelijk, maar jouw reacties doen ook wel wat overtrokken aan.
Schuif die tenen van je een beetje in, slik eens flink, sla een deuk in een kussen en vraag je eens af of ik misschien een ietsiepietsie gelijk zou kunnen hebben.

En je laat ons (Anna en mij) toch niet alleen verder tobben? Moeten we dan als Anruf of Rufan verder?

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,

Je ontneemt je de kans om die mensen die je wel graag life wil leren kennen te ontmoeten door niet te komen, omdat er een persoon is waarmee je de handen niet wil schudden.
Als je altijd zo handelt, moeten er voor jou veel bijeenkomsten zijn waar je niet naar toe gaat.
Overal komt wel iemand naar toe waar je het niet mee ziet zitten.

Stel nou dat ik zo een reden zou ventileren, hoe zou je dan naar mij toe reageren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
RJB

Ik weet nog niet precies hoe mijn leven eruit zal zien op 19 januari, maar in beginsel heb ik wel zin om te komen...




RJB,

ALS je de BESLISSING neemt om op 19 januari naar de bijeenkomst toe te gaan weet je ieder geval wat je gaat DOEN op 19 januari.. en je weet ook gelijk hoe je leven er voor een deel uitziet op 19 januari want je gaat naar die bijeenkomst als gevolg van die beslissing...

Action is the magic word RJB...

Keep it simple

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update over de bijeenkomst

Tactus heeft me vandaag meegedeeld dat ze de ruimte aan de Institutenweg 1 in Enschede op 19 januari 2008 gezellig zullen inrichten en zullen zorgen voor sta-tafels, hapjes en drankjes voor onze receptie.
Bovendien zal Tactus voor badges zorgen. De gasten kunnen daarop hun forum naam invullen, zodat je in één oogopslag kunt zien met wie je praat.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de mensen die met de trein komen: het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen:P;)

Dit zijn de mensen die zich tot nu toe met zekerheid hebben opgegeven voor de receptie:

Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee. En de quiche spinazie/feta.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
Rufus
RJB
Kohtje
Anjo

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Delta
Marjo
Blacky
Dani
Kaia (iets vega's)

Mochten mensen van gedachten veranderd zijn over het wel of niet komen schrijf dan even een berichtje op het forum, zodat ik je in een ander rijtje kan zetten.

Nou spannend, nog een maandje en dan zien we elkaar face-to-face en kunnen we elkaars stem horen. dat lijkt me echt zo leuk
:D:rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...