Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar


safidepafi

Aanbevolen berichten

O ja, Delta, van jou vind ik dat nou net reuze jammer... was nou net zo benieuwd naar jou in realiteit en zou zo graag eens met jou face to face praten... Ik herken veel in je en vind je ook zo vaak afstotelijk... terwijl zelfs die afstotelijkheid weer sympathie opwekt (herkenning???)... Ik vind het erg jammer je niet te ontmoeten, maar ja, zoals zovaak gezegd... het is jouw keuze... Ik neem je ook echt niks kwalijk. Ik snap jouw gevoelens naar vooral Benthe heel goed.. het is de manier waarmee je daarmee omgaat naar het gevoelige forum toe dat jezelf af en toe behoorlijk parten speelt... Maar wie ben ik om je daarin een juiste weg te wijzen.. Neem je lering uit al je toegezonden berichten en selecteer daar naar alle eerlijkheid jouw eigen waarheid uit... Ik ben met je, en ik wens je heel veel sterkte en wijsheid, ook m.b.t. de gezondheid van je vrouw... er is meer op je pad dan dit forum....

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Sorry, Delta, moet er even aan toevoegen dat ik met bijlezen nog maar ben bij woensdag 16 jan. blz. 6. Dus misschien (zelfs waarschijnlijk) heb ik nog een boel narigheid in te halen... Ik snap heel goed dat jij het heel moeilijk hebt met Benthe maar snap ook wel de enigszins (en dat is het virtuele en ook de bedoeling) afstandelijkheid van dit forum.... Delta.. als je het nog enigszins kunt opbrengen ( ik ga zo doorlezen en kom dan misschien op mijn huidige wens terug) kom dan alsjeblieft wel... je bent voor velen een mysterie.. juist face to face kun je zoveel duidelijker zijn... en mocht het je niet bevallen, kun je sowieso rechtsomkeert maken...

Met vooralsnog lieve en vriendelijk groet van Kohtje... en dat vooralsnog moet je echt met een hele dikke korrel zout nemen.. Er is echt heel veel voor nodig om bij mij in discrediet te raken... ik doe altijd mijn best mijn medemens te begrijpen, ook al snap ik er geen snars van.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

ten eerste vind ik het jammer dat ik niet actief aanwezig kan zijn op het forum.

Mijn tentamens zijn druk, ik heb het razend druk met werk waar onze systemen en taken zijn aangepast en deze week 32 uur werk ingepland terwijl ik ook druk ben met mijn business units op te zetten voor mijn grote 2009 evenement naast... leren waar ik al niet aan toe kom.

Is allemaal geen excuus maar toen mijn vader belde en zij dat hij voor de lunch na een vergadering in Tilburg was om een uur met mij door te brengen besloot ik lekker thuis te blijven.

Wil me bij deze dan ook afmelden voor zaterdag en hopelijk is er binnenkort weer een bijeenkomst. :D

Leeuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals het er nu voor staat (veel slapen en naar het toilet gaan), kan ik helaas niet komen! Ik had Safi beloofd dit op tijd te laten weten. Het kan natuurlijk zo zijn, dat ik me vanavond 11.59 zó kiplekker voel, dat me alsnog aanmeld. Maar dan zit ik nog met een dilemma; mijn zoon heeft morgen ook judo-examen, maar goed hij heeft ook nog een vader...
NEE dus.. tenzij.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat men zich nog wel tot vrijdagnacht aan kan melden, maar als het dan opeens een heleboel tegelijk zijn dan wordt het wel wat krap met de hapjes.
Dus mochten er nog veel mensen zijn die twijfelen, laat het dan a.j.b hier even horen.

UPDATE

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.

Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)

Hapjes en drankjes aanwezig.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:
-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.
-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Stien
Flipsen
Visje
Kohtje
Blacky
totaal 13 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Anjo
Trees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees nu dat er een aantal mensen inmiddels hebben moeten afzeggen, heel jammer.
Ik hoop niet dat er mensen zijn die puur van de spanning afzeggen. De ervaring van
vorig jaar heeft mij geleerd dat dit niet helpend is en dat je een enorme ervaring
mis loopt. Spanning hoort erbij, leg je verwachtingen niet te hoog en laat het over je
heenkomen.
Zei ik dat??? ;)

Maar zonder dollen, jammer dat ik hier moet lezen dat Mathilde ook heeft afgezegt.
Vandaag zou zij mailen hoe wij elkaar zouden treffen met het oog op de reis.
Maakt niet uit, deze kleine zelfstandige komt er wel. Het is alleen effe die drempel hé.
Nu nog de keuze maken, half uur te vroeg of half uur te laat aankomen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen. Aangezien ik met 2 forumleden samen mee zou reizen naar Enschede,en deze
allebei afgezegd hebben ,meld ik mij ook af.
Met de trein reizen kost me teveel tijd. Moet dan al vroeg weg en ben pas laat terug. Aangezien mijn man zondag jarig is ,en ik dus wat voorbereidingen te doen heb, kom ik in tijdnood.
Morgenavond hebben wij nog een lekker etentje, en ben ik dus ook al van huis.Mochten er nog luitjes zijn die mij in Veenedaal(ligt aan de A12) op kunnen pikken kan ik me nog bedenken.
Anders iedereen een hele fijne dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees heeft definitief besloten te schijterig te zijn en hoopt daar niet over te hoeven corresponderen haha
Het was ook maar een heeeeeeel klein deeltje van mijn hersens die dachten dat ik dat misschien wel eens zou kunnen doen.
Heel veel respect voor alle andere, ongetwijfeld even schijterige mensen die wel komen.
Misschien als ik volgend jaar nog verslaafd ben (zie je wel, van de zenuwen ga ik al flauwe grapjes maken!)
Veel plezier, verslagen graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin ineens ook zo ongelofelijk te twijfelen....
De reis vanaf Utrecht is erg lang, of gaat er toevallig nog iemand daar vandaan? Daarbij voel ik me enigzins een vreemde eend in de bijt omdat ik nauwelijks reageer op het forum. Daar wi ik eigenlijk mee beginnen als ik helemaal niet meer drink.
Oh, wat een moeilijke beslissing!
liefs, Lunalee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lunalee,

Je weet dat ik in de buurt van utrecht zit maar ik heb al voldoende meerijders, lullig voor je, sorry.

Zou je met de trein gaan anders?

Ik zou je erg graag ontmoeten, zeker na onze telefoongesprekken vorig jaar met Pasen voel ik toch wel ernstige verwantschap !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Trees,

Wij doen ook hartstikke moeite, mijn carpoolgenoot zit al vóór achten in de trein !!! Ik heb een taart gebakken ondanks alle moeilijkheden, die wil je toch wel proeven????
Het kost iederéén moeite en energie, maar je krijgt er ook véél voor terug !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een avontuur morgen.
Daarstraks had ik zo een slaap, omdat ik mijn middagdut was vergeten, maar nu word ik hoe langer hoe wakkerder. Hoe zou dat komen?
Ik heb alles ingepakt, wat ik van te voren kan inpakken en verder zoveel mogelijk in zicht gezet en ik zal zo nog een briefje maken om te zorgen dat ik de rest niet vergeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...