Sammy Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Nou Delta, Dan kom ik wel naar afrit 25 van de A12 naar de carpoolplek.Kunnen we altijd nog zien of ik of jij doorrijdt en wie we evt nog op moeten halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hoi nieuwjaarsgangers,IJs, weder en zo nog wat zaken dienend ( of is het dienende Delta?) wil Mathilde ook wel heel graag van de partij zijn.Ze stapt in Rotterdam op de trein en blijft dan met een boek en haar mandje met schone en gesteven lakentjes met hier en daar een geurig lavendeltakje gewoon tot Enschede in die trein zitten. Ze zou het wel leuk vinden om gezelschap te krijgen dus...Groetje van Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Fijn Mathilde...zit er ook nog wat lekkers in dat mandje met lakentjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Ook ik wil dolgraag van de partij zijn, alleen kan ik nog niks toezeggen want ik heb een avonddienst de 19de, ga m'n uiterste best doen die te ruilen, mocht dat lukken, dan kom ik zo het uitkomt met de trein (wordt vlgs mij wel een gezellig coupeetje vanaf Utrecht?!) danwel met de auto (gek op autorijden, maar moet wel oppassen met spa rood;-))) vanuit Den Haag en verzin ik nog iets lekkers (vega) om mee te nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hoi allemaal,Gem, ik heb je berichtje wel ontvangen en ook een bericht teuggestuurd, heb je die ontvangen? Houtje, jou heb ik ook een pb gestuurd, maar ik ben van plan mijn avonturenook op het forum te gooien.Ik wil overigens graag met iemand meerijden, ik woon in Utrecht.lunalee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Dank je Delta, dienende dus. Wel een beetje een woord, bedenk ik me nu, dat in onbruik geraakt is in de loop der tijd. Er rijden wel treinen-en ook wel rechtstreeks -van Rotterdam naar Enschede.Ik hou erg van reizen per trein, dus kom ik 'per spoor'. (ook ouderwets hé?)Daar moet jij als vliegenier misschien niet zoveel van hebben, of vergis ik me daarin?Tot ziens in januari.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Lunalee,mochten er meer mensen överschieten"vanuit jouw en mijn regio dan kan ikm altijd nog rijden! Laten we maar zien wie er zich nog meer aanmelden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Tja, hoewel er nog twijfels zijn wint mijn nieuwsgierigheid het.Dus als jullie het óók leuk vinden kom ik graag ook even eenbakkie doen! Saf er is toch wel koffie hé!Het wordt een hele reis voor me maar de trein is me vertrouwd.Mijn MP3 met extra batterijen en een boek mee dan moet hetgoed komen.Ik ben een kleine zelfstandige en ga de reis dus hoofdzakelijkper trein afleggen. Stap in Utrecht over.De auto is geen optie voor mij (auto angst) en stap dus nietbij "vreemden" in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Stien voor jouw is er altijd koffie! Maar ik zal toch denken dat we koffie en thee en heet water voor alle meegbrachte kruidenthee zakjes en fris wel aanwezig zullen zijn maar dat check ik nog even vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Hoi allemaal,Ik ben ook van de partij op 19 of 20 januari. Ik woon in het Gooi en Hilversum is mijn NS station. Meerijden met iemand anders vind ik leuk, maar is niet perse nodig. Ik kan zelf probleemloos met de auto komen. Ik kan eventueel 1 passagier meenemen, maar er kunnen wel heel veel taarten en andere eetwaar in.Groet, Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Als ik kon ging ik ZEKER mee. GEwelig idee en ik wens jullie allemaal een hele fijne bijeenkomst toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst 1 december 2007 Dat weekend heb ik een familiebijeenkomst, vanwege het bereiken van een gedenkwaardige leeftijd van een van mijn ouders. Dus ik kan niet.Nu lijkt dit ook een vrij grootschalig gebeuren te worden, en daar heb ik nogal veel moeite mee, dus eigenlijk ben ik blij dat de beslissing me op deze manier uit handen genomen is.De meeting begin dit jaar is mij heel goed bevallen, maar dat was een betrekkelijk klein groepje. Daar was ik ook erg zenuwachtig voor, maar dat kon ik nog net aan. Toch vind ik de anonimiteit van dit forum ook een groot goed. Ik denk niet dat ik er behoefte aan heb bij iedereen bekend te zijn.In ieder geval, ik ben er dus niet!(Aangepast i.v.m. te persoonlijk.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Mensen,Ik heb besloten, niet te komen. IK BEN ERG BOOS en hoop dat de anderen die er last van hebben nu eindelijk ook eens iets zeggen.En het niet meer in PB's uiten.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Jammer Ferry dat je om deze reden niet komt. Persoonlijk heb ik helemaal geen last van enig controle-achtig gedrag van Delta, dus ik kan je niet bijvallen. Tegen jou heb ik net zo min wat.Als je om 1 persoon niet komt, terwijl je anders wellicht wel gekomen zou zijn, dan ontneem je jezelf misschien wel een heel leuke ervaring. Maar dat is natuurlijk helemaal aan jou!En lieve medestrijders die binnenkort live-medestrijders worden: ik verheug me erg op de ontmoeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Ferry, dat er weinig 'chemie' is tussen jou en Delta, is me zo langzamerhand wel duidelijk, maar jouw reacties doen ook wel wat overtrokken aan. Schuif die tenen van je een beetje in, slik eens flink, sla een deuk in een kussen en vraag je eens af of ik misschien een ietsiepietsie gelijk zou kunnen hebben. En je laat ons (Anna en mij) toch niet alleen verder tobben? Moeten we dan als Anruf of Rufan verder?Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Ferry,Je ontneemt je de kans om die mensen die je wel graag life wil leren kennen te ontmoeten door niet te komen, omdat er een persoon is waarmee je de handen niet wil schudden.Als je altijd zo handelt, moeten er voor jou veel bijeenkomsten zijn waar je niet naar toe gaat.Overal komt wel iemand naar toe waar je het niet mee ziet zitten.Stel nou dat ik zo een reden zou ventileren, hoe zou je dan naar mij toe reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ik weet nog niet precies hoe mijn leven eruit zal zien op 19 januari, maar in beginsel heb ik wel zin om te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 @Delta: voor de 20ste geldt hetzelfde: ik kom, tenzij ik aan het verhuizen ben, of iets met mijn kinderen kan gaan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 quote: Originally posted by: RJBIk weet nog niet precies hoe mijn leven eruit zal zien op 19 januari, maar in beginsel heb ik wel zin om te komen... RJB,ALS je de BESLISSING neemt om op 19 januari naar de bijeenkomst toe te gaan weet je ieder geval wat je gaat DOEN op 19 januari.. en je weet ook gelijk hoe je leven er voor een deel uitziet op 19 januari want je gaat naar die bijeenkomst als gevolg van die beslissing...Action is the magic word RJB...Keep it simpleLove and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Update over de bijeenkomstTactus heeft me vandaag meegedeeld dat ze de ruimte aan de Institutenweg 1 in Enschede op 19 januari 2008 gezellig zullen inrichten en zullen zorgen voor sta-tafels, hapjes en drankjes voor onze receptie.Bovendien zal Tactus voor badges zorgen. De gasten kunnen daarop hun forum naam invullen, zodat je in één oogopslag kunt zien met wie je praat.Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.Voor de mensen die met de trein komen: het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen:P;)Dit zijn de mensen die zich tot nu toe met zekerheid hebben opgegeven voor de receptie:CorinneHoutje (Ik neem de hartige taart wel mee. En de quiche spinazie/feta.)Benthe (Hartige taart)Safi (Appeltaart)TapasSammyLunaleeMarionGemMathildeStienRufusRJBKohtjeAnjoDegenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:DeltaMarjoBlacky DaniKaia (iets vega's)Mochten mensen van gedachten veranderd zijn over het wel of niet komen schrijf dan even een berichtje op het forum, zodat ik je in een ander rijtje kan zetten.Nou spannend, nog een maandje en dan zien we elkaar face-to-face en kunnen we elkaars stem horen. dat lijkt me echt zo leuk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 GGGrrrrrr, sta tafels. GGGrrrrrr, geen hulpverlening :$Hoezo nuchter, nu móet ik wel nuchter komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Weten jullie,Ik neem één taart mee en zal me nog bedenken of dat een spinazie/feta taart is of een hartige. Suggesties mogen ingelverd worden. Maar twéé taarten en anderen géén is wel weer erg onmatig hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Krijgen we geen pepermuntjes Als ze verstandig zijn, geen bierviltjes :$Hebben we ook nog te weinig taart Eerlijk zullen we alles delen; het is nogniet zo ver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Stien, gekkie... als jij komt, kom ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden