Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hi lieve @Jannigje. Fijn dat je er bent.
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ah wat lief, je had mij er al bijgezet 💖 Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ontzettend verliefd @Jannigje. Voor mezelf sprekend hè. Reacher reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dank je @Reacher, Fijn dat jullie er zijn, ik voelde me een beetje alleen, maar nu niet meer. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Reacher 💜 Jannigje 🩵 kaatje ❤️ Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik ook ontzettend verliefd. Je bent altijd welkom. Knuffelt Jannigje. Jannigje en Quinn reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Ontzettend verliefd @Jannigje. Voor mezelf sprekend hè. Nou ik geloof dat het wel voor jullie allebei geldt, anders heb ik de signalen niet goed begrepen. Het is jullie zo gegund. Ik vind het echt ontroerend. Misschien extra omdat ik me een beetje gevoelig en kwetsbaar voel, maar jullie “zo mooi samen zijn” raakt me. En ik gun het jullie zo. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Heerlijke knuffel @Reacher! Ik stuur er eentje terug! Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn dat je blij voor ons bent @JannigjeDat betekent veel. 🩵 Quinn reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Fijn dat je blij voor ons bent @JannigjeDat betekent veel. 🩵 🩷🩷 Voor allebei een.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 Reacher 💜 Jannigje 🩵 kaatje ❤️ Jane🥰
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden