Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
We stiefelen alweer richting het weekend... 
Vandaag maar een lekker aan de slag in de tuin, een dag zonder verdere verplichtingen. 
Maar eerst natuurlijk lekker een bakje 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allen.
Vandaag niet op het dagpact omdat ik sinds gisterenavond weer in een binge zit. Hoop wel deze vandaag af te ronden. 
Dit bericht is vooral bedoelt om eerlijk te zijn naar mezelf en ook voor anderen die er middenin zitten om te tonen dat je kunt falen.
Hoop dat iedereen een fijne dag heeft. 

Geplaatst

Sterkte Mormel. 
Tsja, ik heb geen goed advies voor je helaas. 
Het enige wat ik kan bedenken is: gooi de resterende rommel weg en ga slapen.... 
Maar dat heb je zelf al lang bedacht en als mogelijkheid verworpen neem ik aan... 
Sterkte 

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen,

Bij mij is woensdag, door allerlei omstandigheden, ook niet gegaan zoals gepland. De fles is wel niet leeg gegaan, winst, de rest kap ik weg. Herpakken met smoothie, ochtendyoga en plonske. Gelukkig lukt dat en zijn alle andere dagen ook 0 gebleven. Volgende week nieuwe poging.

DAGPACT:
Yvonne
Musashi 🌊

bewerkt door Musashi
Geplaatst
4 uur geleden zei Musashi:

Goeie morgen,

Bij mij is woensdag, door allerlei omstandigheden, ook niet gegaan zoals gepland. De fles is wel niet leeg gegaan, winst, de rest kap ik weg. Herpakken met smoothie, ochtendyoga en plonske. Gelukkig lukt dat en zijn alle andere dagen ook 0 gebleven. Volgende week nieuwe poging.

DAGPACT:
Yvonne
Musashi 🌊

Snel weer herpakt gelukkig. De schade valt mee, al was het uiteraard niet je bedoeling.

Wat &%€#@ dat je weer in een binge zit @Mormel. Hopelijk ben je er snel weer uit. Alcohol is harddrugs als je er middenin zit. 

Straks weer op mijn stalen ros. Misschien even naar het andere dorp. Misschien ook niet, dan wordt het de buurtsuper, waar ze ook genoeg aanbod hebben. Gelukkig gaat het wat beter met de hernia van onze teckel. Ze staat weer op haar achterpootjes. Verleden week kon ze er alleen maar mee slepen. Zo zielig. Natuurlijk word ze extra verwend door het vrouwtje. Sinds ik hier ben, is ze enorm aan mij gehecht. De labrador red zich wel. Is al wat minder wild. Loops geweest, wat gelukkig weer over is. 2e werkdag voor mijn vriend. Alsof hij daar nooit is weggeweest. Het is fijn om weer structuur te hebben. De weekenden wel even in de gaten houden. Zaterdag moet hij vroeg op, dus de vrijdag is al ingedekt. Dan mag hij bij zijn baas zijn eigen distributieriem vervangen van de bus. Is hard nodig. Om 8 uur al aan beginnen. Meestal wel een paar uurtjes werk. De zondag komen we ook wel door. Genoeg te doen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...