spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Je kunt ook steeds afbeeldingen kleiner maken Ja, ik probeerde een leukere foto, maar lukte niet. Deze is wat maf, maar eigenlijk past dat wel bij mij. Net terug uit het zwembad. 42 banen. Heerlijk ondanks de drukte! rapilos reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Lonster1: Wel goed smeren he Kaatje. Deze hittegolf lijk ik beter te kunnen verdragen dan die van een paar weken geleden. Vanmorgen gesport, het zweet liep in straaltjes langs mijn oren en in mijn ogen. We zaten al tegen elkaar te grappen dat we volgende keer een badstof hoofdband om gaan doen. Verder ga ik vandaag niet veel uitvoeren, en dat is toegestaan met deze hitte. Grote pot thee. In de luisterbieb een nieuw boek opzoeken. Lekker, courgettesoep @rapilos. Doe je daar room door? Gekookt in melk is ook lekker, heb ik laatst ondervonden. De zon schijnt ook al niet zoveel uren meer 7 uur geleden bewerkt door renaldo61
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vanochtend ook weer gesport. Het wordt nog wat met mij. Waar ik de eerste twee keer steeds moest stoppen omdat ik misselijk werd, kan ik nu de les bijna volhouden. Dat is een goed teken! Daarna naar The Invite geweest . Gisteren Mijn woord tegen mijn woord gekeken. Over het horen van stemmen. Zo dapper dat de betrokkenen meewerkten aan de documentaire . Voel me zoals altijd schuldig dat ik mijn moeder niet heb bezocht. Maar ik wil niet elke dag en ik wil het wel. Ik kan het niet opbrengen. Het kost me veel energie. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 24 minuten geleden zei Lika: Vanochtend ook weer gesport. Het wordt nog wat met mij. Waar ik de eerste twee keer steeds moest stoppen omdat ik misselijk werd, kan ik nu de les bijna volhouden. Dat is een goed teken! Daarna naar The Invite geweest . Gisteren Mijn woord tegen mijn woord gekeken. Over het horen van stemmen. Zo dapper dat de betrokkenen meewerkten aan de documentaire . Voel me zoals altijd schuldig dat ik mijn moeder niet heb bezocht. Maar ik wil niet elke dag en ik wil het wel. Ik kan het niet opbrengen. Het kost me veel energie. Niet schuldig voelen hoor @Lika. Ook aan jezelf denken. Lekker kunnen sporten is ook fijn. Waar kijk je die films Lika? Gewoon thuis of in een filmhuis?
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Eentje thuis, via Pathé thuis en de andere in de bioscoop. Goede plek om de hitte te ontvluchten . Ik heb deze periode tussen twee banen in benut om allerlei mensen om wie ik geef, maar die ik bijna niet zie te contacten en of te bezoeken. Dat was bijzonder bevredigend. Ik werk natuurlijk 5 dagen en dan in het weekend mijn moeder en wat huishoudelijks en zo glijden de weken voorbij…. Het werk putte me ook uit, dus ik zag weinig mensen. Dat wil ik anders. Door de andere baan icm sport en minder werken per 1 januari hoop ik weer wat ruimte te vinden. En als dat niet lukt…. Dan over een jaar of 2 nog een dag minder werken. Zoiets. 2 uur geleden bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En ik was dus naar die film met één van die fijne contacten.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Waar zag je die documentaire @Lika asking for a friend
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Leuke dingen Alles
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 Leuke dingen? Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Sorry zeg, als het too much wordt.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Misschien als we snacks neerzetten, vinden ze ons minder klef.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bedoel je dat die niet alleen voor mij zijn dan @Reacher? Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mmm… jawel. Dat is precies wat ik bedoelde! Kuch. En dan is dit voor de anderen: Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 leuke dingen gezwommen in zee Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo! Daar blijft Q wel vanaf 😏 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Reacherlekker hoor Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijk hier echt genieten Het eiland zit wel vol verleidingen ☺️🙈maar we houden vol want ik wil dat niet weer ik zelf wel.😅 Reacher, Lika en Quinn reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vindt jullie zo lief samen hoe vaak kunnen jullie elkaar zien ? Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niet heel vaak maar we spreken elkaar zo ongeveer de hele dag. Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gezellig 😍 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niet vaak genoeg 😊 Maarrr: Op deze manier hou ik zelf ook nog wat chipjes over om op te eten. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Prioriteit. Chips. Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Schuift haar laatste chipjes naar Q 🥰 Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden