Janne1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Beste mensen graag had ik jullie ervaringen gelezen betreft Antabuse. Vroeger was ik tegen omdat ik vond dat ik op eigen kracht moest stoppen met drank maar nu neem ik reeds ong 8 jaar antabuse. Maar ik begin sinds ongeveer 1 jaar te schipperen. Een thuisverpleegster geeft me de antabuse maar het loopt steeds meer mis. Deze morgen 1 genomen v 200. Daarna naar winkel en klein flesje wijn gekocht wat ik aanleng met water. Ik voel dan wel de werking van de antabuse dus ga niet door met drinken. Moest ik drinken op 400 antabuse ben ik dood. Dus de schrik zit er goed in. Heel bang om weer te worden wie ik vroeger was. Opname nooit meer..helpt niet. Graag lees ik jullie ervaringen en vind ik iets wat mij ook stimuleert. Alvast bedankt voor het luisteren
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb geen idee hoeveel antabuse ik juist nam, maar wel dat het bij mij simpelweg niet werkte, ik dronk er lustig op door. Er is wel een topic van Antabuse gebruikers, misschien vind je daar meer hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden