Quinn Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Well, je weet waar je steun kunt krijgen. Goed dat je het herkent trouwens. En nee, de reis lost problemen niet op. Maar het laat je er misschien wel anders maar kijken. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Ja, door er van op een afstand naar te kijken, herken je ook patronen en dat is wel vaak pijnlijk.
Quinn Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni En je eigen aandeel? Want dat is het enige waar je kunt werken tenslotte. Trouwens, mooi hart was dat bij @Reacher Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Ja m’n eigen aandeel is dan de kunst beoefenen om niet te vervallen in die oude patronen en gewoontes. En dat is wel moeilijk en een gevecht tegen mezelf. Balanceren op een slappe koord.
Quinn Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Zojuist zei Musashi: niet te vervallen in die oude patronen en gewoontes Jep. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Nachtpact: Q Musashi Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Nachtpact: Q Musashi Reacher. Leuke dingen van vandaag Q zijn vrijheid steeds meer terug. Absoluut. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Nachtpact: Q Musashi Reacher. kaatje 🌺 spirit, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Geen leuke dingen vandaag alleen wel heel dankbaar met dit form
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Zojuist zei Kaatjemama: Geen leuke dingen vandaag alleen wel heel dankbaar met dit form Ik las het. Ik ben team @Kaatjemama. Zo! Hoe gaat het met de buikpijn? Warme kruik ertegen wil ook nog wel eens helpen.
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni 1 minuut geleden zei Reacher: Ik las het. Ik ben team @Kaatjemama. Zo! Hoe gaat het met de buikpijn? Warme kruik ertegen wil ook nog wel eens helpen. Heel lief dank je heb geen kruik 😥 stom hè
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super.
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Of je hondje tegen je aan klemmen maar dat moet ze wel willen.
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni 1 minuut geleden zei Reacher: Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super. Niet kokend water trouwens. Echt alleen maar heet uit de kraan. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Zojuist zei Reacher: Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super. Dank. Je de thee helpt ook al een beetje
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni (bewerkt) Oja het leuke vandaag waren de grapjes hier om mijn wandel afspraak . Was ook hilarisch 🤣 pfff ben weer even klaar hoor 2 juni bewerkt door Kaatjemama Hier Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni 1 minuut geleden zei Reacher: Kun je zo slapen denk je? Nee denk het niet ben zo zenuwachtig en bang dat hij thuis komt en boos wordt op me bumperjim reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Zou ik ook hebben hoor. Is vanavond logeren bij een vriendin of bij familie een optie? Dat je een briefje achterlaat voor je man?
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Nee denk niet dat hij thuis komt heb me oudste zoon ook hier
Reacher Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni En je drinkt niet! Dat vind ik echt zo sterk van je!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden