Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Well, je weet waar je steun kunt krijgen. Goed dat je het herkent trouwens. En nee, de reis lost problemen niet op. Maar het laat je er misschien wel anders maar kijken. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja, door er van op een afstand naar te kijken, herken je ook patronen en dat is wel vaak pijnlijk.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden En je eigen aandeel? Want dat is het enige waar je kunt werken tenslotte. Trouwens, mooi hart was dat bij @Reacher Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja m’n eigen aandeel is dan de kunst beoefenen om niet te vervallen in die oude patronen en gewoontes. En dat is wel moeilijk en een gevecht tegen mezelf. Balanceren op een slappe koord.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Musashi: niet te vervallen in die oude patronen en gewoontes Jep. Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact: Q Reacher reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact: Q Musashi Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact: Q Musashi Reacher. Leuke dingen van vandaag Q zijn vrijheid steeds meer terug. Absoluut. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact: Q Musashi Reacher. kaatje 🌺 Quinn, Reacher en spirit reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ha @Kaatjemama 🫶🏼 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Geen leuke dingen vandaag alleen wel heel dankbaar met dit form
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Oh: en ook leuk is @Jannigje even op het forum. 🥰
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Geen leuke dingen vandaag alleen wel heel dankbaar met dit form Ik las het. Ik ben team @Kaatjemama. Zo! Hoe gaat het met de buikpijn? Warme kruik ertegen wil ook nog wel eens helpen.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Ik las het. Ik ben team @Kaatjemama. Zo! Hoe gaat het met de buikpijn? Warme kruik ertegen wil ook nog wel eens helpen. Heel lief dank je heb geen kruik 😥 stom hè
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Of je hondje tegen je aan klemmen maar dat moet ze wel willen.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super. Niet kokend water trouwens. Echt alleen maar heet uit de kraan. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Reacher: Helemaal niet stom, het is ook midden zomer. Lege fles frisdrank vullen met heet water. Sok er omheen of handdoek. Werkt ook super. Dank. Je de thee helpt ook al een beetje
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Oja het leuke vandaag waren de grapjes hier om mijn wandel afspraak . Was ook hilarisch 🤣 pfff ben weer even klaar hoor 7 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Hier Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Kun je zo slapen denk je? Nee denk het niet ben zo zenuwachtig en bang dat hij thuis komt en boos wordt op me
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zou ik ook hebben hoor. Is vanavond logeren bij een vriendin of bij familie een optie? Dat je een briefje achterlaat voor je man?
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nee denk niet dat hij thuis komt heb me oudste zoon ook hier
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden En je drinkt niet! Dat vind ik echt zo sterk van je!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden