Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Slaap lekker @Yvonnemorgen een betere dag ☀️🌤️ Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En ik hoop dat @Fonny vandaag toch positieve vooruitzichten heeft gekregen bij de bespreking van haar behandelplan {()} lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen vandaag: eindelijk om 17.30 uur klaar met werken en mijn korte broek aan, daarna de tuin in en even lezen met een heerlijk koud 0.0 biertje in mijn hand. Jeetje wat was het warm vandaag! Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mormel tussen goed en gevaarlijk zitten vele tinten grijs. Mormel reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Yvonne Jane
Mormel Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden 1 uur geleden zei Musashi: @Mormel tussen goed en gevaarlijk zitten vele tinten grijs. Daarin heb je compleet gelijk. Zelf ook regelmatig op stiefzoon gelet terwijl ik gedronken had, daarom zei ik het niet als een steen te zien. Jullie kunnen de situatie best inschatten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden