bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuks vandaag eigenlijk heel weinig. Goed gepraat met de Stier, dat wel. Dankzij t buiten eten, waar geen tv staat 😜 met dank ah lekkere weer. Morgen mountainbiken. Ik kriig gewoon een allergie aan mn onderarmen van alle braamstruiken en ander gespuis dat over het pad reikt en waar ik met de armen doorheen moet ratsen. Ik heb al een mesh shirt met lange mouwen besteld want elk excuus is geldig om mtb spullen te kopen (rupsje nooitgenoeg) Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mouwen uit een oude trui knippen en morgen als bescherming erbij aantrekken @bumperjim?
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei Quinn: Hoe gaat het met je @Kaatjemama? Gaat wel Oké maar was erg geschrokken en vertrouwen is weer even weg. Ben nu misselijk ervan morgen moet ik weg voor familie iets. En nu angst zit er bij mij goed in hoe ik hem morgen aan tref thuis .
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Reacher: En dan met ducttape vastplakken. De mouwen van Bumperjim bedoel ik. Berichtje van Kaatjemama kwam tussendoor. Sorry Kaatjemama.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Gaat wel Oké maar was erg geschrokken en vertrouwen is weer even weg. Ben nu misselijk ervan morgen moet ik weg voor familie iets. En nu angst zit er bij mij goed in hoe ik hem morgen aan tref thuis . Zoek morgen hier maar flink steun @Kaatjemama. Jij bent in ieder geval goed bezig, we moeten vooral zorgen dat jij stevig in je schoenen blijft staan. 🫶🏼 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank haal echt zoveel steun uit dit form ❤️en heb een heelijk vaar weekend erop zitten met me radel 0.0 jes het feit dat ik ‘s morgens me naam al neerzet is echt fijn.neem dat bloed serieus.heb ook echt gevoel dat ik dit niet aleen doe. Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mooi! Want je doet het zelf, maar niet alleen. En goed van die Radler 0.0 Laat je morgen wat horen over hoe het gaat?
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja zal morgen het even laten weten.😓buikpijn van maarja wilde eerst me verjaardag afzeggen. Maar ja dat is gekke werk en zo gaat dat niet werken natuurlijk.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kan je niet adviseren wat je wel of niet moet afzeggen, maar doe datgene waardoor je je sterker voelt, blijf nuchter en zorg dat je steun hebt. Sterkte Kaatje 😘
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei Kaatjemama: Dank haal echt zoveel steun uit dit form ❤️en heb een heelijk vaar weekend erop zitten met me radel 0.0 jes het feit dat ik ‘s morgens me naam al neerzet is echt fijn.neem dat bloed serieus.heb ook echt gevoel dat ik dit niet aleen doe. Dus hij had wel gedronken? Ik kreeg er geen duidelijk antwoord op, op jou draadje. Is het nu klaar of gaat hij door? Ik snap dat het vertrouwen helemaal weg is nu. Maar al die verplichtingen met jou familie. Je kan toch wel eens een keer nee zeggen en meer aan jezelf gaan denken? Je doet het hartstikke goed hoor, maar gemakkelijk zal het niet zijn. Heb dit nu 3 keer met mijn vriend meegemaakt. Het is echt vreselijk. Hij is nu de hele dag alleen geweest, de voortuin is zo netjes geworden en ik ben zo blij dat hij niet stiekem bier heeft gehaald. Dikke pluim voor hem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden