Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

@bumperjim en stier. Van harte gefeliciteerd met jullie 25jarig huwelijk. Genoten van het uit eten???

Oeps .ik lees net elders dat jullie donderdag uit eten gaan. Houden jullie het nog lekker te goed. 🍽️

bewerkt door Marjolijn
Aanvulling
Geplaatst

Ik mis mijn vakantie van vorige week. Wat was het leuk!!

Vandaag gesolliciteerd. Naar de soort baan die ik vroeger had. We gaan het zien.

Geplaatst (bewerkt)

Nachtpact:

Quinn
Jane  
Reacher ⚗️
kaatje🌺

marjolijn

@Kaatjemama Je had mij eraf gegooid. Dus mezelf maar weer opnieuw erbij gezet.wel nu dus andere volgorde.maar dat geeft niet. Juist nu heb ik het hard nodig. Nare dag gehad. 

Maar wel nu even afleiding gevonden met het bevrijdingsconcert.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)

@lady jane. Sorry als ik zo vaag deed.  Niet zo bedoeld. Maar kan deels niet anders. er spelen meerdere dingen tegelijk. Laat ik zo open mogelijk doen als kan. Dus:

Gehoord van ziekenhuis dat er toch weer behandeling moet die erg belastend is en waar ik best tegen op zie. Is binnenkort.

Gisteren weer politie hier.Wat er speelde laait steeds meer op. Ik ben eigenlijk een onbedoeld slachtoffer. Mijn adres wordt enorm in de gaten gehouden door politie.. Idem telefoon. Laat ik het er op houden dat dat bewuste netwerk met vooral die ene man volop in de gaten wordt gehouden voor in ieder geval 6 maanden. Ze weten exact wie en wat.Heel naar en enorm ingrijpend. Politie is overigens geweldig en ze steunen mij enorm.en heb duidelijke en goede adviezen. En moet van hen. voorzichtig zijn met social media enzo.Meer kan en mag ik niet zeggen. 

Verder is de fysieke gezondheid niet echt jofel.  Dat werkt niet bepaald mee. Zal ik maar zeggen. ....... er gebeurt (te) veel.  Was gister ook door alles best in een soort paniekbuitje. En dat ken ik niet zo van mijzelf. Sorry voor mijn weghalen van berichtjes. Kon deels niet anders en was deels paniekerig. 

Ik ben oprecht blij met dit forum. En nogmaals sorry.  En zeker enorm blij dat het vandaag dag 24 wordt.

Dus ik blijf graag hier. Maar moet opletten.  

En fijn dat je zo vraagt wat jullie wel hier kunnen doen. Blij mee.

Antwoord: ik ben hier graag. Ben blij met het delen en luisterend oor van mensen hier en wil zelf ook graag meeleven met mensen hier.  En blij dat AV zijn nu goed lukt. Moet er niet aan denken als de wijn nog aanwezig was. 

Welterusten allemaal.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Bedankt voor je vertrouwen in hier.
En ja, nuchter kun je dit aan Marjolijn.
Dus dat helpen we graag zo houden.
Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het forum kan zijn.
heel veel sterkte voorlopig, en maak je geen zorgen om
al een steun te kunnen zijn, voorlopig is krijgen even belangrijker lijkt me.:rose:

Geplaatst
9 uur geleden zei Marjolijn:

Nachtpact:

Quinn
Jane  
Reacher ⚗️
kaatje🌺

marjolijn

@Kaatjemama Je had mij eraf gegooid. Dus mezelf maar weer opnieuw erbij gezet.wel nu dus andere volgorde.maar dat geeft niet. Juist nu heb ik het hard nodig. Nare dag gehad. 

Maar wel nu even afleiding gevonden met het bevrijdingsconcert.

Sorry niet gezien 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...