Lika Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei Ik mis mijn vakantie van vorige week. Wat was het leuk!! Vandaag gesolliciteerd. Naar de soort baan die ik vroeger had. We gaan het zien.
Lika Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei Mooi moment vandaag: vriendin appte. Lekker samen koffie gedronken.
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei 9 minuten geleden zei Lika: @bumperjimlekker gegeten? Gefeliciteerd! Komt donderdag. Want vrijdag is hier bevrijdingsdag dus donderdagavond lekker uit. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei We hadden ook een feest kunnen geven met 200 genodigden maar dat is zoooo niet ons ding 😜 Bob en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei @Marjolijn, jhe maakt heel veel vage toespelingen hebt heel wat postings weggehaald weer wat kunnen we wel doen voor je hier?
lady jane Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei Bedankt voor je vertrouwen in hier. En ja, nuchter kun je dit aan Marjolijn. Dus dat helpen we graag zo houden. Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het forum kan zijn. heel veel sterkte voorlopig, en maak je geen zorgen om al een steun te kunnen zijn, voorlopig is krijgen even belangrijker lijkt me.
MaryArt Geplaatst 6 mei Auteur Rapport Geplaatst 6 mei @Amalia Die hongaarse vlag was speciaal voor @Smaragdie bedoeld! 🤣 Nee hoor, ik had het gewoon niet goed gezien. Nu ik het weet zie ik het nog bijna niet, behalve in jou uitvergroting. Amalia, Smaragdie en spirit reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei 9 uur geleden zei Marjolijn: Nachtpact: Quinn Jane Reacher ⚗️ kaatje🌺 marjolijn @Kaatjemama Je had mij eraf gegooid. Dus mezelf maar weer opnieuw erbij gezet.wel nu dus andere volgorde.maar dat geeft niet. Juist nu heb ik het hard nodig. Nare dag gehad. Maar wel nu even afleiding gevonden met het bevrijdingsconcert. Sorry niet gezien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden