Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Fijne koningsdag. DAGPACT: Marjolijn 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen! Vanmiddag op moestuinplantjesjacht met een vriendin. Haar gezaaide planten leverde weinig op. Zodadelijk oranje moorkoppen halen. In de rij bij de enige echte. Salade maken voor de lunch en administratie in de ochtend. Fijne koningsdag! DAGPACT: Marjolijn Maja 2 uur geleden bewerkt door Maja
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 15 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Vanmiddag op moestuinplantjesjacht met een vriendin. Haar gezaaide planten leverde weinig op. Zodadelijk oranje moorkoppen halen. In de rij bij de enige echte. Salade maken voor de lunch en administratie in de ochtend. Fijne koningsdag! DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny🌞
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat klinkt als een goed gevulde leuke dag @Maja. Ik ga vanochtend wat verder aan een opruim- en ontspullenklusje. Boeken die naar kringloop mogen etc. Vanmiddag een extra lekkere lunch in elkaar flansen en weer een stukje verder wandelen. En een " verplicht" rustmomentje. En verder met mijn haakprojectje. Daar heb ik enorm plezier in nu dat ook weer kan(.en al zeg ik het zelf: het wordt superleuk). En verder me hier even wat meer concentreren op mijn eigen pad ( @lady jane dank je wel voor je tip). Weer een dag aan de AV-ketting rijgen. Ook daar krijg ik meer en meer plezier in. Zo heerlijk dat ik me weer meer mens ga voelen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Ik ontloop de feestelijkheden samen met nog meer saunagekken. Beter om geen koopjes meer mee naar huis te nemen en de drukte van koningsdag is me net iets te veel momenteel. Al mis ik dan wel de kans om me op te laten vrolijken door alle feestgangers natuurlijk. Ook maar even op mn eigen pad concentreren dus Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny🌞 kaatje 🌺
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 MaryArt Kaatje 🌺 Goeiemorgen allemaal! 1 uur geleden bewerkt door MaryArt
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft weer een heerlijke dag te worden, leuk voor al die mensen die zich ieder jaar weer inzetten om van de 27e een echte feestdag te maken. De vlag wappert hier al, ik ga straks even naar het buurtsupertje voor een paar gebakjes, en verder blijf ik lekker thuis. Wat rommelen in huis, spulletjes uitzoeken die weg kunnen, en veel in de tuin rommelen en een nieuw haakwerkje opzetten... De drukte ga ik niet opzoeken, het zal wel superdruk worden in het stadje hier vlakbij, geen zin in. Leuk trouwens de 'Lost in time' @Marjolijn, ik heb het patroon al jaren liggen, ga hem toch ook nog een keer maken Maar eerst natuurlijk een bakje hier.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben benieuwd vandaag samen nuchter op Koningsdag heb er soort van zin in. Vandaag is mij lief 100 dagen gestopt. Straks even langs de vrij markt en tompoezen eten bij moeders.touwtrekken vanmiddag is altijd een een groot spektakel 🍻tip die ik hier heb gekregen bedenk van te voren wat je gaat drinken. Dat wordt rade 0.0 iedereen heel veel plezier vandaag 🧡 Marjolijn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 MaryArt Yvonne
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama gefeliciteerd met de 100 dagen van je man. Wat fijn dat jullie het zo samen doen.
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Aan het werk in de ochtend, en via de stad de natuur in wandelen vanmiddag. Fijne dag allemaal!
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 MaryArt Yvonne hub De regelafstand krijg ik niet goed, sorry. Gisteren in de lappenmand. Weet nu hoe een ijsbeer zich moet voelen. Vanmorgen leuk begin van de dag. En het ziet er naar uit dat ik nu ook 2 weken achter elkaar nuchter kan blijven. Ga daar geen gewoonte van maken, maar ik kan het dus wel als het moet. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oeps, ik zie dat ik Kaatje van het pact had afgegooid DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 Kaatje MaryArt Yvonne hub
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Top @hub02, dat ga je vast en zeker redden!!! 1 uur geleden bewerkt door Yvonne hub02 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Is dat grote kleed al af @Yvonne? Of wissel je het af met kleine uitdaginkjes?
Yvonne Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Nee, het grote kleed is nog niet af, daar moet ik heel geconcentreerd aan werken, dat lukte me de afgelopen maanden niet. Al vanaf begin december veel drukte, ziekte en noem maar op. Maar ik ga daar heel binnenkort weer aan beginnen in de avonduren. Verder ben ik ook meestal wel bezig met iets makkelijks waar ik mijn aandacht niet heel erg bij hoef te houden...
Kaatjemama Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 27 minuten geleden zei Yvonne: Top @hub02, dat ga je vast en zeker redden!!! 30 minuten geleden zei Yvonne: Oeps, ik zie dat ik Kaatje van het pact had afgegooid DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 Kaatje MaryArt Yvonne hub Haha laten we dat vandaag niet doen eraf vallen. Man lief had ook al perongelijk gewone radel gekocht bah sago van. slaat nergens op ga zo even 0.0 halen.🤷🏼♀️
Yvonne Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden En snel die gewone Radler leeggooien lijkt me @Kaatjemama. Zo, ik ga met de hond naar buiten, ze kijkt me al behoorlijk verwijtend aan...
Senna34 Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen, Hier de jongste opgehaald van een avond uit. 6:15 was ik weer thuis incl het thuisbrengen van wat vrienden. Ik ben er nu weer een poosje vanaf, we rouleren altijd samen met andere ouders. Nog even terug naar bed geweest. Vanmiddag een afspraak bij een autobedrijf, ik had een leuk autootje zien staan. 19 minuten geleden bewerkt door Senna34 Tikfout
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden