Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen iedereen. Hier nog wakker. Mijn dag- en nachtritme is nog een rommeltje.Maar dat komt wel. Alvast maar het dagpact starten DAGPACT: Marjolijn
Maja Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal! Hoop dat je nog wat slaap meepakt @Marjolijn. Je bent goed bezig! DAGPACT: Marjolijn Maja
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Blijven liggen Marjolijn dan rust je toch, en je slaapt toch iedere keer een beetje. Achter de comp. wekt iedere keer een stukje alertheid aan en hup dan ben je weer wakker. Goeie morgen.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bolletjeik heb nog heerlijk even geslapen en had m'n telefoon bij mijn bed, hoor. Fijne zondag allemaal. Straks weer thuiszorg als het goed is. Nu nog even lui.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q kaatje 🌺 goedenmorgen ☀️
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden veel plezier op het strand @lady jane heerlijk vindt wel goed idee misschien stel ik het hier ook wel voor 😍 lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Goedemorgen frummers. Het belooft een mooie dag te worden, de zon schijnt inmiddels gul. Een bakje dan maar even.
Yvonne Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden DAGPACT: Marjolijn Maja MaryArt Q kaatje 🌺 Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden