bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 31 minuten geleden zei Quinn: Vraag van de dag: heeft @bumperjim de route terug naar huis kunnen vinden na het mountainbiken? Zonder moeite! Was maar een klein toertje, ik heb nog geen goede vorm voorlopig. Ik had een lange klim "alles op links" (voor de old school mountainbikers) waar ik halverwege ff moest uithijgen. In de afdaling gaat ie als de brandweer, erg fijn fietsje Marjolijn, Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Omhoog is niet zo moeilijk, dat is alleen maar vermoeiend, omlaag is lastig als je uit een horizontaal land komt. Je moet hier omlaag rijden over dit soort rotsachtige shit die 20% naar beneden helt. Dan moet je echt fijn op die fiets zitten en moet het ook een beetje remmen als het nodig is, want als je valt dan val je meteen flink. Übung macht den Meister. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het is daar toch verdomd mooi. Ik heb net wat mountainbike termen opgezocht, kan ik leuk opscheppen bij c. Fiets je nu alleen?
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dit was alleen idd (foto was van wandeling met hond op een ander moment). Zondag fietsen met de buurman.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dingen samen doen is vaak toch leuker hè. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja het is wel een sport om te imponeren. Mijn fietsmaat met de ebike rijdt met gepensioneerden en eentje heeft een integraalhelm waar hij zijn naam en bloedgroep op heeft gezet "voor het geval dat" De stoerheid van dat alles is echt next level 🤪 Ik doe liever kalm aan dat ik gewoon niet val, dan heeft niemand die bloedgroep nodig...
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Dingen samen doen is vaak toch leuker hè. Yep samen afzien schept een band
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nou, afzien vind ik dan wel weer erg sportief klinken.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Je kan niet oneindig langzaam zo'n helling op rijden. Je rijdt minstens 5-6 km/u, loopsnelheid. Langzamer lukt niet want je hebt geen kleinere versnelling en sowieso val je anders om. Dus je moet een zeker vermogen leveren, en dat wordt afzien als je geen bereconditie hebt. Dus hijgen en bonkende rode kop en af en toe even stoppen. Genant maar dat hoort erbij. De volgende keer doe je t beter, dat is het idee. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja, of toch een ebike, maar dan krijg je nooit conditie
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hmm ja, zo snap ik wat je bedoelt. Hier mtb ik wel eens mee, maar is dan bij voorkeur in modderige bossen. En niet verder vertellen, maar c is veel beter dan ik.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Fijn dat je de weg naar huis weer hebt kunnen vinden @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik hou het voor me 😇 ja modderige bossen zijn ook erg leuk, hebben we hier niet veel van helaas Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wij hebben dan weer geen bergen. Nachtpact Reacher Quinn
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Leuk hoor, dat gefiets. Ik doe dat met enige regelmaat op een geheel ander niveautje. In mijn woonplaats neemt een vrijwilliger van fietsmaatjes mij regelmatig mee voor een leuke fietsmiddag. Komt wel weer. Altijd grappig want hij is een stukje ouder dan ik maar heeft een topconditie qua fietsen.( paar keer gebeurd dat men dacht dat hij de gast was en ik de vrijwilliger, maar zodra ik afstap is het wel duidelijk 🤣🤣)........en ik kom weer op leuke plekjes waar ik anders niet kom. Altijd een feest. En hij wacht weer op mij tot ik weer mee kan. Mooi vooruitzicht. Hij weet de mooiste fietsroutes.dus super. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje Marjolijn
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje Marjolijn Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden