Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Meteen bij thuiskomst geboekt.
Beide filmmaatjes gaan niet, 1 bij de Matt.Passion en de ander houdt er niet van.
Zag ik dat er met mij erbij 9 mensen in de zaal zitten straks. Lekker rustig.
Iedereen Paasinkopen aan t doen, zag ik net bij de Lidl. Daar kun je bij lange rijen aansluiten.-

Geplaatst

Voor al wie dacht dat het echt niet gekker kon? Raad eens wat ik voor mezelf heb gemaakt als lunch? 
Nee, het is hier geen pubquiz en al wie Musashi een beetje kent, kan het gemakkelijk raden en ik heb geen geduld om te wachten. Jaja, een Koreaans gerecht dus van een Nederlandse website, nog veel gekker kan het volgens mij echt niet.

Alle gekheid op een stokje, het valt eigenlijk heel goed mee, zelfs best lekker te noemen naar mijn smaak, en goed om die pot kimchi die ik van iemand kreeg (dankbaar!) en die de pot ook graag (leeg) terug wil, te gebruiken. Dus wederom dankbaar voor het forum ook om me op deze out-of-the-box-recepten te brengen!

Net of ik nu echt volwassen ben.

@Bob lekker eten én gezond kan natuurlijk wel samen! Doet me ook denken aan die hele nutriscore, waardoor mijn dochter denkt dat sojasaus ongezond is (E) en frieten gezond (A). Gelukkig vindt ze frieten niet lekker en sojasaus wel.

@Quinn ik wens je een deugddoend weekend met je dochter!

Geplaatst (bewerkt)

Koreaanse pancakes? Lijkt me best lekker. Ik heb ook een volle pot kimchi, ga het denk ik ook eens maken die pannenkoeken. Het gezonde van de kimchi is er bij verwarming dan wel weer wat af. Maar ja, als je het anders niet eet is het natuurlijk wel slim om te doen.

The man who fell to earth, ik dacht dat ik het een beetje vreemde en trage film vond. Maar ja, wel fijn om lekker naar de film te gaan. Kan makkelijk alleen, net zoals ik net bij het concert was. Die zaal was dan weer wel bomvol. Maar ja, wat wil je; gratis.

bewerkt door Lonster1
Geplaatst (bewerkt)

Jeetje wat een drukte in de winkels. Ik heb alleen het belangrijkste gekocht. Morgenvroeg maar op tijd de rest halen. Of morgenavond, kan ook. Als mijn vaste parkeerplaats bezet is, of de statiegeld machine heeft een error zodra ik eindelijk aan de beurt ben, jeetje dan is mijn geduld echt ver te zoeken 🫣

bewerkt door Senna34
Geplaatst
15 minuten geleden zei Senna34:

Jeetje wat een drukte in de winkels. Ik heb alleen het belangrijkste gekocht. Morgenvroeg maar op tijd de rest halen. Of morgenavond, kan ook. Als mijn vaste parkeerplaats bezet is, of de statiegeld machine heeft een error zodra ik eindelijk aan de beurt ben, jeetje dan is mijn geduld echt ver te zoeken 🫣

Senna idd zo druk hier ook ga morgen boodschappen doen kan ik me erop voorbereiden 🐣😂

Geplaatst
2 minuten geleden zei Quinn:

@Kaatjemama het weekend wat extra leuks doen dan maar? Chocola eten ofzo?

Ja hoor, ik ben thuis, meteen de kop vol eten.

Haha idd was al 2,5 week aan het lijnen maar ga morgen idd goed boodschappen doen voor de Pasen 🐣 en lekkere dingen halen.

Ga je iets leuks doen met je dochter kan dat ?

Geplaatst

Ze komt morgen en ik wilde haar eigenlijk mee uit eten nemen, maar denk dat het bezorgen gaat worden. Je moet het niet opzoeken hè? En het plan is om zondagochtend naar de film te gaan, als we het zolang met elkaar uithouden.

Geplaatst

Ze komt morgen en ik wilde haar eigenlijk mee uit eten nemen, maar denk dat het bezorgen gaat worden. Je moet het niet opzoeken hè? En het plan is om zondagochtend naar de film te gaan, als we het zolang met elkaar uithouden.

Leuk hoor verstandig dat je dan misschien laat bezorgen.

wilde misschien ook uit eten maar na zo’n rotweek is het te verleidelijk en is het uiteten zelf  niet meer leuk.omdat je er gewoon allemaal mee bezig bent dan.

leuk de film hebben al een idee welke ? 

Geplaatst

Er is wel gezond verstand in huis. En thuis eten is ook prima. Kan ook zelf gaan koken trouwens, waarom eigenlijk niet? Hmm, idee.

c heeft gereserveerd voor Project Hail Mary. Als de film niks is, kunnen we gewoon naar Ryan Gosling staren.

Geplaatst

Er is wel gezond verstand in huis. En thuis eten is ook prima. Kan ook zelf gaan koken trouwens, waarom eigenlijk niet? Hmm, idee.

c heeft gereserveerd voor Project Hail Mary. Als de film niks is, kunnen we gewoon naar Ryan Gosling staren.

Zelf koken waar ben je goed in ?
Films zeggen me niets 

Geplaatst

Vindt sciencefiction zelf niet zo leuk.maar wie weet een keer nog is proberen.hoop dat jullie lekker samen die film gaan kijken.

ja das met motoren zo leuke serie en kijk nu ook Spartacus die wordt ik alleen een beetje zat  langdradig tijd voor iets nieuws 

ook vond ik animal kingdome erg leuk 

Geplaatst

Nou net terug. gelukkig nog wat curry met zwarte rijst om snel op te warmen.
Ik vond de film ook (wereld)vreemd en traag en ook boeiend. De tijd vloog.
Maar het verhaal zelf eindigde niet naar mijn zin, dat is wel vaker zo. Bowie wel gelukkig.

Geplaatst

die zijn ook het belangriojkste en duren de film, gelukkig.
Nee wat me niet beviel was dat de Amerikanen zijn ogen
hebben verprutst en een alcoholist van hem hebben gemaakt.
En zo werd hij gedoemd daar te blijven. Weg van de aarde had
mij een beter gevoel gegeven denk ik. Maar zeker geen spijt dat ik gegaan ben hoor.
Om de film te "verdienen" heb ik 3 uitgestelde klussen vantevoren in rap tempo geklaard.

Geplaatst

NACHTPACT

stroumfke

vandaag 4 dagen nuchter 

heb enkele moeilijke maanden achter de rug

voel mij lichamelijk beter dan maandag toen ik nog dronk

psychisch wel heel erg moe moet veel rusten van de dr

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...