lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Meteen bij thuiskomst geboekt. Beide filmmaatjes gaan niet, 1 bij de Matt.Passion en de ander houdt er niet van. Zag ik dat er met mij erbij 9 mensen in de zaal zitten straks. Lekker rustig. Iedereen Paasinkopen aan t doen, zag ik net bij de Lidl. Daar kun je bij lange rijen aansluiten.- Quinn reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Voor al wie dacht dat het echt niet gekker kon? Raad eens wat ik voor mezelf heb gemaakt als lunch? Nee, het is hier geen pubquiz en al wie Musashi een beetje kent, kan het gemakkelijk raden en ik heb geen geduld om te wachten. Jaja, een Koreaans gerecht dus van een Nederlandse website, nog veel gekker kan het volgens mij echt niet. Alle gekheid op een stokje, het valt eigenlijk heel goed mee, zelfs best lekker te noemen naar mijn smaak, en goed om die pot kimchi die ik van iemand kreeg (dankbaar!) en die de pot ook graag (leeg) terug wil, te gebruiken. Dus wederom dankbaar voor het forum ook om me op deze out-of-the-box-recepten te brengen! Net of ik nu echt volwassen ben. @Bob lekker eten én gezond kan natuurlijk wel samen! Doet me ook denken aan die hele nutriscore, waardoor mijn dochter denkt dat sojasaus ongezond is (E) en frieten gezond (A). Gelukkig vindt ze frieten niet lekker en sojasaus wel. @Quinn ik wens je een deugddoend weekend met je dochter! Quinn en Bob reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Koreaanse pancakes? Lijkt me best lekker. Ik heb ook een volle pot kimchi, ga het denk ik ook eens maken die pannenkoeken. Het gezonde van de kimchi is er bij verwarming dan wel weer wat af. Maar ja, als je het anders niet eet is het natuurlijk wel slim om te doen. The man who fell to earth, ik dacht dat ik het een beetje vreemde en trage film vond. Maar ja, wel fijn om lekker naar de film te gaan. Kan makkelijk alleen, net zoals ik net bij het concert was. Die zaal was dan weer wel bomvol. Maar ja, wat wil je; gratis. 2 uur geleden bewerkt door Lonster1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar je gaat kimchi toch niet verwarmen? 🙈
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vreemd en traag klopt wel @Lonster1 maar ja, vond ik mooi.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Jeetje wat een drukte in de winkels. Ik heb alleen het belangrijkste gekocht. Morgenvroeg maar op tijd de rest halen. Of morgenavond, kan ook. Als mijn vaste parkeerplaats bezet is, of de statiegeld machine heeft een error zodra ik eindelijk aan de beurt ben, jeetje dan is mijn geduld echt ver te zoeken 🫣 1 uur geleden bewerkt door Senna34
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Musashi hoe was de Koreaanse pannenkoek? Ik heb c op pad gestuurd om spul voor lasagne te halen. Dus nu klets ik hier de site maar vol. #kanslechtalleenzijn
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 minuten geleden zei Senna34: Jeetje wat een drukte in de winkels. Ik heb alleen het belangrijkste gekocht. Morgenvroeg maar op tijd de rest halen. Of morgenavond, kan ook. Als mijn vaste parkeerplaats bezet is, of de statiegeld machine heeft een error zodra ik eindelijk aan de beurt ben, jeetje dan is mijn geduld echt ver te zoeken 🫣 Senna idd zo druk hier ook ga morgen boodschappen doen kan ik me erop voorbereiden 🐣😂
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama viel je therapie wat mee vanochtend?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: @Kaatjemama viel je therapie wat mee vanochtend? Is gewoon even een rot week begrafenis,arboarts /uwv/ cardioloog en vandaag was therapie ook stom niet zwaar gelukkig maar gewoon stom 😂 super lief dat je het vraagt @Quinndoet me goed
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama het weekend wat extra leuks doen dan maar? Chocola eten ofzo? Ja hoor, ik ben thuis, meteen de kop vol eten.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: @Kaatjemama het weekend wat extra leuks doen dan maar? Chocola eten ofzo? Ja hoor, ik ben thuis, meteen de kop vol eten. Haha idd was al 2,5 week aan het lijnen maar ga morgen idd goed boodschappen doen voor de Pasen 🐣 en lekkere dingen halen. Ga je iets leuks doen met je dochter kan dat ? Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ze komt morgen en ik wilde haar eigenlijk mee uit eten nemen, maar denk dat het bezorgen gaat worden. Je moet het niet opzoeken hè? En het plan is om zondagochtend naar de film te gaan, als we het zolang met elkaar uithouden.
Kaatjemama Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Ze komt morgen en ik wilde haar eigenlijk mee uit eten nemen, maar denk dat het bezorgen gaat worden. Je moet het niet opzoeken hè? En het plan is om zondagochtend naar de film te gaan, als we het zolang met elkaar uithouden. Leuk hoor verstandig dat je dan misschien laat bezorgen. wilde misschien ook uit eten maar na zo’n rotweek is het te verleidelijk en is het uiteten zelf niet meer leuk.omdat je er gewoon allemaal mee bezig bent dan. leuk de film hebben al een idee welke ?
Quinn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Er is wel gezond verstand in huis. En thuis eten is ook prima. Kan ook zelf gaan koken trouwens, waarom eigenlijk niet? Hmm, idee. c heeft gereserveerd voor Project Hail Mary. Als de film niks is, kunnen we gewoon naar Ryan Gosling staren.
Kaatjemama Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Er is wel gezond verstand in huis. En thuis eten is ook prima. Kan ook zelf gaan koken trouwens, waarom eigenlijk niet? Hmm, idee. c heeft gereserveerd voor Project Hail Mary. Als de film niks is, kunnen we gewoon naar Ryan Gosling staren. Zelf koken waar ben je goed in ? Films zeggen me niets
Quinn Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ik kook wel graag, maar al een poos niet gedaan. Dus nu sowieso nu maar niet ingewikkeld gaan doen. Heb je niks met films? Echt niet?
Kaatjemama Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Ja zeker wel maar deze films zeggen me niets ben vooral serie verslaafd 😊kijk nu de Sons of anarchy
Quinn Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Omdat je er niet om vroeg https://nl.wikipedia.org/wiki/Project_Hail_Mary_(film) Series kijken is ook prettig. SoA heb ik iets van gezien. Kerels op motoren.
Kaatjemama Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Vindt sciencefiction zelf niet zo leuk.maar wie weet een keer nog is proberen.hoop dat jullie lekker samen die film gaan kijken. ja das met motoren zo leuke serie en kijk nu ook Spartacus die wordt ik alleen een beetje zat langdradig tijd voor iets nieuws ook vond ik animal kingdome erg leuk
Quinn Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Heel andere richting, dus ik heb niet echt tips.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden