Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Volgens mij kun ook jij hier prima over je strijd tegen de alcohol praten en wordt je niks volslagen onmogelijk gemaakt. Maar dan moeten we eerst dit onderwerp laten rusten. Ik, jij, iedereen. Dat is wat ik bedoel. bumperjim reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dat is wat ik al meerdere dagen aangeef. !!!!!!!!!!!!! Hou es op mensen....Ik wil dat het stopt.. Maar het blijft maar eindeloos doorgaan. Zowel hier als eindeloos pb's. 7 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dat waar je aandacht en energie naartoe gaat, groeit. Your choice. Wijsheid van Musashi en dat zo vroeg op de dag seg. Dat is het enige wat ik hier over zeg, gezegd heb en zal zeggen. Amen.🙏 En mijn zak popcorn is bijna op, dat ook. bumperjim en lady jane reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Marjolijn: Dat is wat ik al meerdere dagen aangeef. !!!!!!!!!!!!! Hou es op mensen....Ik wil dat het stopt.. Maar het blijft maar eindeloos doorgaan. Zowel hier als eindeloos pb's. Gewoon niet meer op reageren dus en degene die de pb's stuurt blokkeren. Klaar! 6 uur geleden bewerkt door Mariposa bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Dat waar je aandacht en energie naartoe gaat, groeit. Your choice. Wijsheid van Musashi en dat zo vroeg op de dag seg. Dat is het enige wat ik hier over zeg, gezegd heb en zal zeggen. Amen.🙏 En mijn zak popcorn is bijna op, dat ook. Wel @bumperjim heeft er pas klaargezet, maar deze is nu druk bezig zijn selfie naar iedereen te sturen. @bumperjim: staat die mountainbike ernaast voor de schaal aan te geven?
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Mormel dicpics zijn mijn popcorn niet waard. Drama en intriges daarentegen…
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou.. een goede dickpic, niks mis mee 😇 bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sorry voor de vervuiling van je draadje Marjolijn. Ik houd verder mijn mond maar..
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 11 minuten geleden zei Mariposa: Nou.. een goede dickpic, niks mis mee 😇 (Ik was gisteren naar een optreden van een reggae band, stond vrij vooraan. Ik kon vanaf dat punt goed de zanger bekijken. Laten we zeggen dat ik geen dickpic meer nodig had en ja, bij deze man was het waar wat ze altijd zeggen van negroïde mannen 😁) Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mariposa ja bedankt nu zie ik je daar al staan met een zak popcorn 😅 Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Geen popcorn, wel een alcoholvrij biertje. Ik heb me prima vermaakt hoor! 😇 2 uur geleden bewerkt door Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden