Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hier weer een lange volkomen slapeloze nacht achter de rug. Maar ik drink niet! Na ontbijtje mag ik straks weer de pijnstilling deels. Hopelijk geeft dat even wat verlichting. En misschien dan nog een uurtje wat soezelen. Geen ideaal dagritme, alhoewel ik probeer wel de dag voornamelijk op te zijn en te bewegen binnen de mogelijkheden. En later komt er weer een thuiszorghulp. Voor nu heel fijn.Wereldje is noodgedwongen even een beetje klein. En dat rijmt.😊

Geplaatst

Wat een ellende Marjolijn, lukt het overdag wel om een dutje te doen? Ik kan me wel voorstellen dat je dat liever niet doet om je dag en nachtritme niet om te draaien. Fijn dat je adl hulp krijgt. En je vakantie, dat is jammer, maar als je gesloopt thuis komt in plaats van uitgerust lijkt me niet de bedoeling. Ik hoop dat je vlug opknapt,heel veel beterschap 

Geplaatst (bewerkt)
57 minuten geleden zei Senna34:

Wat een ellende Marjolijn, lukt het overdag wel om een dutje te doen? Ik kan me wel voorstellen dat je dat liever niet doet om je dag en nachtritme niet om te draaien. Fijn dat je adl hulp krijgt. En je vakantie, dat is jammer, maar als je gesloopt thuis komt in plaats van uitgerust lijkt me niet de bedoeling. Ik hoop dat je vlug opknapt,heel veel beterschap 

Die vakantie zou niet verantwoord zijn geweest. En eigenlijk  onmogelijk nu. Het is goed zo. Nu even flink beperkt. En dan is thuis met de zorg en eigen artsen in de buurt wel veel beter.

Superlief jullie reacties.Doet me zo goed!!! En vanochtend gelukkig week 1 aangetikt!!!. En wie weet vanmiddag wat buitenlucht en zon op m'n balkon. Zou mooi zijn. Het ziet er al best zonnig uit. Ik ga nog eventjes terug mijn mand in tot thuiszorg komt. 

bewerkt door Marjolijn
Fout

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...