Yana Geplaatst gisteren om 06:38 Rapport Geplaatst gisteren om 06:38 (bewerkt) Kan ook op je telefoon hoor. * Tekst van dagpact selecteren * Op kopiëren klikken * In een nieuw bericht op plakken klikken * Je naam eronder zetten gisteren om 06:38 bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Weer een beetje boven water hier. Iets gekookt en gegeten en weer even horizontaal. En dag 2 staat. ( met gemak eigenlijk) . lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Bewust vanavond de titel van mijn draadje ingekort tot alleen mijn naam. Dat is genoeg. lady jane en Maja reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik log voorlopig even uit vandaag. Ik lees elders hier e.e.a. wat ik hier niet wil lezen. Ik kom later vandaag wel weer terug. Dag 3 hier en dat wil ik graag zo houden en daar houd ik me dus ook aan vast.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Succes deze derde dag. En selectief lezen is niet verkeerd. Het klikt niet overal hè.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je wel @Quinn. Je hebt helemaal gelijk. Bij een Aa groep, waar ik ooit regelmatig kwam, werd er direct gecorrigeerd als er verheerlijkend over drank werd gesproken.Dat was daar een ongeschreven regel. Dat dat elders gebeurt is uiteraard geen probleem. Ik verwachtte dat echter zeker niet op een forum voor mensen met een verslavingsprobleem qua alcohol. En zeker niet als men zich aanmeldde bij een pact hier. Maar ik ga je raad zeker ter harte nemen. En er een goede derde dag verder van maken. Thanks. Dus " moedig voorwaarts " hier👍
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het heeft te maken met de verschillende fases waar mensen in zitten. En dat je die ook niet lineair doorloopt. Als je wat tegenwicht daarvoor zoekt, raad ik het draadje negatieve ervaringen met drank aan. Staat volgens mij in de thema's. En niet vergeten dat niet iedereen die hier schrijft, is gestopt met drinken. Marjolijn en spirit reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Helemaal waar. En ik besef me dat mijn reactie ook wat over mijzelf zei. Besef ik terdege. Hier strakjes fysio en dan gezellig aan mijn belastingaanslag werken. Heerlijk.... Kan ik elk jaar zo naar uitzien. 🫤bluhhhhhh. Gaat hier gelukkig een tikkie beter dan gisteren, maar ik doe het verder vandaag erg rustig aan.
Mariposa Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Ik begrijp je helemaal Marjolijn, maar wat Q al zegt, selectief lezen mag gewoon he? Wel goed bezig! Marjolijn en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Niets van aantrekken. Op naar dag 3.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden