Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb net met drie katten gezeten. Eén op schoot, één met haar hoofdje onder mijn kin en één om mijn nek. 
Ik ben nu een wandelende haarbal maar ik heb het eindelijk weer warm. 🥰

Geplaatst

Nou als je het veel hebt over files, electrische auto’s en laten we eens wild doen: het openbaar vervoer dan schiet je meteen al hoger in zijn aanzien dan ik. 

Geplaatst

Ik had een fietsmiddag naar de Reeuwijkse Plassen, heerlijk.
Maar eer ik bij mn doel (restaurant) was een heerlijk bankje aan het water om wat te lezen.
Komt binnen 5 min. een oud(nog ouder) echtpaar, hij 92 en zij denk ik 10 jaar jonger.
Dus 1 1/2 uur verder en al zijn soorten kankers besproken, zij zei weinig, tot ik zei dat ik eind dec.
een hersen infarct had, bleek zij er ook een, eind nov. te hebben gehad. Was hij even buiten spel gezet haha
en konden wij onze kwaaltjes en pillen vergelijken. Ik heb dat restaurant nooit gehaald. Maar wel een inkijkje
in hoe het ooit kan gaan worden achter de rollator. Zij tweetjes komen daar elke dag halt houden halverwege hun
wandeling. Maar het waren me toch een opgewekte mensen en ze genoten volop van de schapen, hazen en natuur daar.
En ik was weer dik tevreden zonder jas op de fiets en ook genietend van de natuur en het weer, en de mensen deze keer.

Geplaatst

Had ik vandaag al meer dan vijf keer gezegd dat je lief bent LJ? Want je bent lief. 
Heeft je dochter je bericht nog gelezen of had je het bijtijds verwijderd? 

Geplaatst (bewerkt)

Ik had het bijtijds verwijderd Reacher, maar meteen appt ze de vraag; wat heb je verwijderd?
Dus ik moest wat he. Gezegd dat haar moeder weer eens ergens ingestonken was. Maar niet waar in.
En toen belde ze en waren we ook zo een uur verder, want ze zit ver weg nu en had even wat
moederlijke aandacht nodig. En zo kwam alles precies zoals het wezen moest. met dank aan Oskar

bewerkt door lady jane

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...