Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb net met drie katten gezeten. Eén op schoot, één met haar hoofdje onder mijn kin en één om mijn nek. Ik ben nu een wandelende haarbal maar ik heb het eindelijk weer warm. 🥰 Lika reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je kunt ook gewoon de thermostaat omhoog zetten hè.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 😳ik kan ook een sjaal omdoen en wanten aan. Maar daar krijg je geen haarbal van. Djiez Q. Soms lijk je zo slim en dan.. niet. 😝
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Tja joh, bloed doet dingen. Waarom zou je een haarbal willen?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Die kan ik morgen ophuffen op kantoor en hopelijk mag ik dan naar huis van den pegel die van ijs is. 🫠 Ik heb nog geen mm zin om te werken.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ruilen? Ik wil best aan de slag, zelfs voor de pegel van ijs.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, jij charmeert mijn ijspegel natuurlijk zodanig dat hij smelt en dan heb ik er niks meer aan 😠
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik mag ook niks leuks. Zou ie er gevoelig voor zijn?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou als je het veel hebt over files, electrische auto’s en laten we eens wild doen: het openbaar vervoer dan schiet je meteen al hoger in zijn aanzien dan ik.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee, dat wordt niets tussen ons, vrees ik.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ha! Ik heb je listig weggehouden bij mijn ijzelige pegel. Triomf!
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gotgot, ju;llier zijn soms net n oud getrouwd stel samen, maar dan Gen.X. Spirit, Quinn en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Feitelijk praten we den ganse dag over Plato, geschiedenis en dr Who maar dat zeg ik natuurlijk niet. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden nee ik ben n Boomer heb ik me laten vertellen en dus ik versta jullie taal ook niet. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gelukkig kon jij bij Rust en Vreugd even uitrusten he @Spirit
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik vroeg me net af of we irritant druk waren hier en dat zijn we misschien ook wel, maar ik vermaak me. Dat is ook wat waard hè.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden No worries, ik word vanzelf wel weer depressief en teruggetrokken. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee helemaal niet te druk hoor, ik log af en toe in en dan kabbelt zo'n gesprek in mijn eigen leestempo.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik worry(ie?) juist minder als je lekker meeschrijft hoor. Jullie humor is helend. Quinn, Reacher en Spirit reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik had een fietsmiddag naar de Reeuwijkse Plassen, heerlijk. Maar eer ik bij mn doel (restaurant) was een heerlijk bankje aan het water om wat te lezen. Komt binnen 5 min. een oud(nog ouder) echtpaar, hij 92 en zij denk ik 10 jaar jonger. Dus 1 1/2 uur verder en al zijn soorten kankers besproken, zij zei weinig, tot ik zei dat ik eind dec. een hersen infarct had, bleek zij er ook een, eind nov. te hebben gehad. Was hij even buiten spel gezet haha en konden wij onze kwaaltjes en pillen vergelijken. Ik heb dat restaurant nooit gehaald. Maar wel een inkijkje in hoe het ooit kan gaan worden achter de rollator. Zij tweetjes komen daar elke dag halt houden halverwege hun wandeling. Maar het waren me toch een opgewekte mensen en ze genoten volop van de schapen, hazen en natuur daar. En ik was weer dik tevreden zonder jas op de fiets en ook genietend van de natuur en het weer, en de mensen deze keer. Reacher, Lika en Quinn reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Had ik vandaag al meer dan vijf keer gezegd dat je lief bent LJ? Want je bent lief. Heeft je dochter je bericht nog gelezen of had je het bijtijds verwijderd?
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik had het bijtijds verwijderd Reacher, maar meteen appt ze de vraag; wat heb je verwijderd? Dus ik moest wat he. Gezegd dat haar moeder weer eens ergens ingestonken was. Maar niet waar in. En toen belde ze en waren we ook zo een uur verder, want ze zit ver weg nu en had even wat moederlijke aandacht nodig. En zo kwam alles precies zoals het wezen moest. met dank aan Oskar 1 uur geleden bewerkt door lady jane Spirit en Quinn reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden jij bent weer @Quinn (Canvas roept)
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh fijn. Je zei dat er wat afstand tussen jullie was maar dat bedoelde je dan letterlijk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden