kallutje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hallo allemaal Ik ben 32 jaar en wil zo graag helemaal af van alcohol. Ik drink niet dagelijks, zelf niet wekelijks. Ik heb helemaal geen rem eens ik wel drink op bv. Een feestje, sociale evenementen,.. Dit weekend ging het eerst heel goed, ik lette er echt op wat ik dronk op het feestje. Maar ergens heb ik toch weer een black out gehad. Ben gevallen in een beekje op weg naar huis, was helemaal onderkoeld,... ik begrijp nog altijd niet hoe dit gebeurt is. Vrienden zeiden ook dat ik nog echt goed was na het feestje. Nu bij deze ben ik enorm geschrokken, want dit kon heel erg afgelopen zijn. Ik heb al meermaals gevallen als ik teveel drink en wil dit niet meer. Ik zou liever helemaal stoppen met alcohol voor mijn veiligheid, mijn partner, mijn kinderen,... maar ik voel de sociale druk toch wel. Zijn er mensen die hetzelfde hebben en mij wat tips kunnen geven 🙏 eeuwig dankbaarheid!
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom hier @kallutje . Geen alchohol meer aanraken op sociale gelegenheden.
Yvonne Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Welkom hier Kallutje. Het zal wennen zijn Kallutje, maar gewoon aan de fris op een feestje.. Het kan hoor, echt. En als mensen gaan vragen waarom je niet 'gezellig' meedoet kun je heel rustig zeggen dat je er even geen zin in hebt, of dat je wat last van je maag hebt als je het naar vindt om te vertellen dat jouw rem stuk is na de eerste. Succes....
Yana Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Lekker stoppen met die rommel Kallutje en vier je herwonnen vrijheid. Jij bent jij en je kiest voor jezelf, schudt die sociale druk maar van je af.
Lonster1 Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Hoe lastig is het voor je om NIET te drinken? Is het iets dat je bespreekbaar kunt maken in je sociale omgeving?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden