Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
19 minuten geleden zei stroumfke:

dank je mormel voor je steun je bent er altijd geweesr voor mij

Dat is ook een kleine leugen. Ik ben een maand verbannen geweest toen ik je de eerste keer wou wakker schudden. 
Probeer nog wat te slapen en veel geluk morgen. 
Weet je, ik vond een opname steeds heel rustgevend, een plek waar je aan niets moest denken en gewoon mocht zijn. 
Doe dat goed zou ik zeggen, maar je hoeft helemaal niets te doen, gewoon zijn is voldoende. 

Geplaatst

ik ben zo opgelucht dat ik naar het ziekenhuis mag

ik laat wel de pc thuis neem alleen mijn tabletje mee

in het ziekenhuis wordt het rusten en slapen

ik ben zo moe van de pijn

3 ontstekingen alledrie door het drinken

vandaag ben ik 2 weken nuchter

ik zit vat in een vicieuze cirkel drinken nuchter drinken nuchter

ik hoop die cirkel te doorbreken

en vooral iets te doen aan de pijn

Geplaatst
18 minuten geleden zei Mormel:

Dat is ook een kleine leugen. Ik ben een maand verbannen geweest toen ik je de eerste keer wou wakker schudden. 
Probeer nog wat te slapen en veel geluk morgen. 
Weet je, ik vond een opname steeds heel rustgevend, een plek waar je aan niets moest denken en gewoon mocht zijn. 
Doe dat goed zou ik zeggen, maar je hoeft helemaal niets te doen, gewoon zijn is voldoende. 

ik neem het je ni kwalijk de manier hoe je mij wou wakker schudden

daarna heb je mij altijd gesteund

Geplaatst

Ik ben in het ziekenhuis en heb het erg moeilijk ik ben nu hulp aan het instellen om vanaf di terug naar huis te kunnen en mijne plan te trekken

ik meen het ik raak geen druppel meer aan het is het mij niet meer waar

ik moet het witgeelkruis inschakelijke

ik heb hier zitten huilen als een klein kind

afhankelijk van iedereen denken nooi meer

Geplaatst

Hoe je nu schrijft geeft aan dat je nog geen rust hebt gevonden. 
Je bent bezig met terug naar huis te keren en zelf alles op te lossen, en hoe denk je dat dit zal gaan? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

Hoe je nu schrijft geeft aan dat je nog geen rust hebt gevonden. 
Je bent bezig met terug naar huis te keren en zelf alles op te lossen, en hoe denk je dat dit zal gaan? 

Ni goed ik geef in het weekend mijne gsm en tablet a de begeleiding zodat ik tot rust kan komen

Geplaatst (bewerkt)

Een week in opname gaat je echt niet helpen, dit ziet zelfs een blinde nog. Als je je telefoon en tablet inlevert je weekend voor verlof, zet dit zoden aan de dijk ? Met de hakken over de sloot ben je de laatste twee weekenden doorgekomen zonder drank. Maar je belde wel elke nacht met de nachtverpleging. Verder lees ik ook niks over wat je opname inhoudt. Op rusten na. Maar deed je dit de afgelopen tijd thuis ook al niet ? De ontstekingen, ik hou het even niet bij. Je schreef de laatste ontsteking was niet drank gerelateerd. Maar later schreef je weer van wel. Maakt ook niet uit, maar volgens mij heb je veel meer begeleiding nodig. En ik ben geen expert, maar ik hoop dat ze het daar ook in zien. Ben vooral eerlijk naar jezelf toe..!

bewerkt door Senna34
Geplaatst
3 uur geleden zei stroumfke:

Ni goed ik geef in het weekend mijne gsm en tablet a de begeleiding zodat ik tot rust kan komen

Ik heb op 4 mei een intake gesprek in Tienen, eigenlijk verwacht ik dat jij daar nog bent op dat moment en dan kom ik langs om jou te bezoeken. Zullen we afspreken dat je nog zeker tot die datum blijft? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...