Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 19 minuten geleden zei stroumfke: dank je mormel voor je steun je bent er altijd geweesr voor mij Dat is ook een kleine leugen. Ik ben een maand verbannen geweest toen ik je de eerste keer wou wakker schudden. Probeer nog wat te slapen en veel geluk morgen. Weet je, ik vond een opname steeds heel rustgevend, een plek waar je aan niets moest denken en gewoon mocht zijn. Doe dat goed zou ik zeggen, maar je hoeft helemaal niets te doen, gewoon zijn is voldoende.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden ik ben zo opgelucht dat ik naar het ziekenhuis mag ik laat wel de pc thuis neem alleen mijn tabletje mee in het ziekenhuis wordt het rusten en slapen ik ben zo moe van de pijn 3 ontstekingen alledrie door het drinken vandaag ben ik 2 weken nuchter ik zit vat in een vicieuze cirkel drinken nuchter drinken nuchter ik hoop die cirkel te doorbreken en vooral iets te doen aan de pijn
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei Mormel: Dat is ook een kleine leugen. Ik ben een maand verbannen geweest toen ik je de eerste keer wou wakker schudden. Probeer nog wat te slapen en veel geluk morgen. Weet je, ik vond een opname steeds heel rustgevend, een plek waar je aan niets moest denken en gewoon mocht zijn. Doe dat goed zou ik zeggen, maar je hoeft helemaal niets te doen, gewoon zijn is voldoende. ik neem het je ni kwalijk de manier hoe je mij wou wakker schudden daarna heb je mij altijd gesteund
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden