stroumfke Geplaatst gisteren om 20:08 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:08 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn count tis title coumfke
Sanity Geplaatst gisteren om 20:11 Rapport Geplaatst gisteren om 20:11 Stroumfke of hoe je dan ook mag heten. Blijf zeker niet weg. Weet je we hebben je meerdere accounts wel door. Maar dat maakt zelfs niks uit. Ach ja of je nu lsander of wat dan ook bent . Weet je bent en wordt echt gehoord hier. Hoop oprecht dat je ergens iets van jezelf vind ooit
stroumfke Geplaatst gisteren om 20:32 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:32 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn account coumfke dat ik geen slechte bedoelingen had maar dat ik niet kan helpen en dat ik blijf bijstroumke gebruikenj sorry maar ik heb mijn slaapwel al in mij
Marjolijn Geplaatst gisteren om 20:35 Rapport Geplaatst gisteren om 20:35 Oke. Nu snap ik je beter. Nu dan lekker slapen en morgen weer fris en fruitig verder op het alcoholvrije pad. . Trusten!
stroumfke Geplaatst gisteren om 20:51 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:51 39 minuten geleden zei Marjolijn: Eerlijk gezegd snap ik niks van je laatste berichtje. Wat bedoel je? dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn
stroumfke Geplaatst gisteren om 20:52 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:52 Zojuist zei stroumfke: dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn ja sorry dat ik verwrd klink ik heb mijn medicatie genomen heb
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 22 uur geleden zei stroumfke: allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken.
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden mijn excuses voor gisteren ik had mijn medicatie al ingenomen ik wou zeggen dat ik niemand wou kwetsen dat ik het erg vind dat ik niet in opname kan gaan en dat ze de kamers van de crisisbedjes aan het renoveren zijn
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 18 uur geleden zei stroumfke: ik blijf het moeilijk hebben met negatieve mensen ik denk dan da zou ik nooit ni sturen maar ja blijkbaar heb je toch zon mensen
Pinkman Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ?
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 8 uur geleden zei stroumfke: renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan van mij mag hij terug op mijn draadje tis alleen hoe hij de dingen brengt maakt mij overstuur ik weet dat ik het moeilijk heb met feedback das een werkpunt voor mij
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Pinkman: Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ? hier zonnig ik ga strak nog een wndelingetje maken
Pinkman Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Lekker. In ben vanmiddag even over de voorjaarsmarkt geweest en ‘s middags een uurtje in de tuin geluierd met een goede zon. Daar haal ik zelf echt veel (positieve) energie uit. Energie die nu weer terug gaat in de apparatuur van de sportschool. Je moet wat op zo’n tweede paasdag haha.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik ben nog een wandelingetje gaan doen en het was een zalig maar daarna ging het niet meer ik heb mijn medicatie ingenomen van 17 u en ik heb geslapen tot nu
Pinkman Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn dat je van de wandeling genoten hebt en even hebt kunnen rusten. Hier nog even een serie en dan slapen want morgen staat de wekker weer vroeg .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden