Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Afleiding zoeken. Veel afleiding. Iets wat je leuk vind? Wandelen? Fietsen? De natuur in? Je zinnen verzetten in ieder geval. Wat een gevecht voor je 🤔. Ik wens je veel KMW..❤️
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Op 9-3-2026 om 13:57 zei stroumfke: zou je graag willen afspreken ik speel graag rummikub maar het is even geleden zin om samen te spelen in de broeders
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 53 minuten geleden zei Spirit: Afleiding zoeken. Veel afleiding. Iets wat je leuk vind? Wandelen? Fietsen? De natuur in? Je zinnen verzetten in ieder geval. Wat een gevecht voor je 🤔. Ik wens je veel KMW..❤️ ok bedankt
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei stroumfke: ik speel graag rummikub maar het is even geleden zin om samen te spelen in de broeders Als we elkaar daar tegenkomen zekers. Buiten wat praktische zaken zie ik het meest op tegen de verveling bij een opname.
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Mormel: Als we elkaar daar tegenkomen zekers. Buiten wat praktische zaken zie ik het meest op tegen de verveling bij een opname. ik ga niet in opname met toestemming van de psychiater maar ik wil gerust altijd afkomen om te rumikubben
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei stroumfke: ik ga niet in opname met toestemming van de psychiater maar ik wil gerust altijd afkomen om te rumikubben Zal het onthouden. Sowieso eerst maandag het intakegesprek en dan de wachtlijst, dus het is niet voor direct.
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Zojuist zei Mormel: Zal het onthouden. Sowieso eerst maandag het intakegesprek en dan de wachtlijst, dus het is niet voor direct. geen haast bij he
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Tegenwoordig kom je sowieso op een wachtlijst. Hoe erg het ook met je is. Om op een crisis te komen is al moeilijk. Heb wel eens gesmeekt voor een crisisopname, maar zo makkelijk gaat dat niet meer. Leve de bezuinigingen. Ook psychiatrische patiënten worden aan hun lot over gelaten. Daarom gebeurd er zoveel. Dan weer iemand met kruisboog of gewoon iemand die het verkeer staat te regelen met de huid van zijn moeder om hem heen, als jas. Er lopen er tegenwoordig meer los, als dat er vastzitten. karin123 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst gisteren om 00:05 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:05 2 uur geleden zei Spirit: Tegenwoordig kom je sowieso op een wachtlijst. Hoe erg het ook met je is. Om op een crisis te komen is al moeilijk. Heb wel eens gesmeekt voor een crisisopname, maar zo makkelijk gaat dat niet meer. Leve de bezuinigingen. Ook psychiatrische patiënten worden aan hun lot over gelaten. Daarom gebeurd er zoveel. Dan weer iemand met kruisboog of gewoon iemand die het verkeer staat te regelen met de huid van zijn moeder om hem heen, als jas. Er lopen er tegenwoordig meer los, als dat er vastzitten. begrijp mij ni verkeerd he ik zoek geen opname ik doe alles ambulant vroeg mij gewoon af wa jullie doen als je voor een weekend staan en ni willen drinken
stroumfke Geplaatst gisteren om 00:07 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:07 Zojuist zei stroumfke: begrijp mij ni verkeerd he ik zoek geen opname ik doe alles ambulant vroeg mij gewoon af wa jullie doen als je voor een weekend staan en ni willen drinken en hier in het ziekenhuis gaat da vlot met de crisisbedjes je moet nooit lang wachten
stroumfke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden vandaag dag 4 nuchter vandaag ga ik niet drinken deze voormiddag moet ik naar de psychiater we gaan bespreken hoe we het weekend nuchter gaan doorkomen dan komt er iemand van buren voor buren dat is een vrijwilligersorganisatie waar ik op termijn vrijwilligerswerk ga doen momenteel geen craving Lonster1 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 10 uur geleden zei stroumfke: en hier in het ziekenhuis gaat da vlot met de crisisbedjes je moet nooit lang wachten Je woont toch in België? Daar gelden namelijk andere regels.
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 20 minuten geleden zei Spirit: Je woont toch in België? Daar gelden namelijk andere regels. ja als ik in crisisopname ga moet ik meestal maar een week of 2 moet wachten om binnen te kunnen Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 10 uur geleden zei stroumfke: begrijp mij ni verkeerd he ik zoek geen opname ik doe alles ambulant vroeg mij gewoon af wa jullie doen als je voor een weekend staan en ni willen drinken Die eerste periode: afleiding, afleiding en nog eens afleiding. Als je langere tijd nuchter staat: ervaren hoe het is om nuchter te leven en elk moment waarop je normaal gedronken zou hebben, maar het nu niet gedaan hebt, mentaal een beetje vieren. Voor afleiding: zijn er nog hobby's die je hebt waar je al lang geen aandacht aan besteed hebt?
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden de voormiddag is goed verlopen ik heb met de psychiater overlopen hoe ik het weekend kan door komen zonder te drinken ze heeft ook graag dat ik elke dag even bel dan kunnen we kort op de bal spelen zaterdag werkt ze dus ik kan haar bellen dan gaat de verantwoordelijke van buren voor buren eens navragen in een rustoord of er mensen zijn die nooit bezoek krijgen maar wel graag bezoek willen dan begin ik met 1 dag in de week om iemand te gaan bezoeken en nu een beetje rusten
stroumfke Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 6 minuten geleden zei Mormel: Die eerste periode: afleiding, afleiding en nog eens afleiding. Als je langere tijd nuchter staat: ervaren hoe het is om nuchter te leven en elk moment waarop je normaal gedronken zou hebben, maar het nu niet gedaan hebt, mentaal een beetje vieren. Voor afleiding: zijn er nog hobby's die je hebt waar je al lang geen aandacht aan besteed hebt? ik ga met het volgende beginnen een wandelingetje rond de blok zonder portefeuile een lekkere warme douche en mijn oefeningen van de fysiotherapeut nog eens doen da zijn 3 mogelijkheden om mij af te leiden ik ga hier mee beginnen wa denk je
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ik denk dat je daarmee de voormiddag kunt vullen. Vervolgens is de dag nog lang. Bespreek dit zeker morgen eens met je psychiater.
stroumfke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: Ik denk dat je daarmee de voormiddag kunt vullen. Vervolgens is de dag nog lang. Bespreek dit zeker morgen eens met je psychiater. vrijdag zaterdag en zondag ga ik in de voormiddag naar mijn ontmoetingscentrum het zou vooral voor de namiddag en avond zijn op vrijdag zaterdag en zondag maar zoals ik mij nu voel gaat het wel lukken ik wil echt ni meer drinken
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden de namiddag is goed verlopen ik vertrek sebiet naar een AA meeting ik stuur vanavond nog
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik ben na lange tijd terug naar de AA geweest het was een goede meeting ik heb ook een nieuwe sponsor mijn vorige sponsor die werkte niet met de 12 stappen mijn nieuwe sponsor wel en hij is een pak strenger dan mijn vorige sponsor met mijn vorige sponsor bel ik elke dag en overlopen we onze dag van mijn nieuwe sponsor heb ik al huiswerk meegekregen
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik neem om 17u zware medicatie waar je moe van wordt ik heb zitten knikken om wakker te blijven tijdens de meeting en op de bus naar huis ben ik in slaap gevallen ik ben duidelijk geen avondmens
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 52 minuten geleden zei stroumfke: ik neem om 17u zware medicatie waar je moe van wordt ik heb zitten knikken om wakker te blijven tijdens de meeting en op de bus naar huis ben ik in slaap gevallen ik ben duidelijk geen avondmens Dat is wel erge zware medicatie dan, wat je gebruikt. Je hebt er dus weinig van meegekregen.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei Spirit: Dat is wel erge zware medicatie dan, wat je gebruikt. Je hebt er dus weinig van meegekregen. ik neem nogal veel psychofarmaca en een spierontspanner als iemand die geen medicatie neemt zou nemen wat ik neem die slaapt een week maar ik ben dat ondertussen gewoon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden