Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Afleiding zoeken. Veel afleiding. Iets wat je leuk vind? Wandelen? Fietsen? De natuur in? Je zinnen verzetten in ieder geval. Wat een gevecht voor je 🤔. Ik wens je veel KMW..❤️

Geplaatst
53 minuten geleden zei Spirit:

Afleiding zoeken. Veel afleiding. Iets wat je leuk vind? Wandelen? Fietsen? De natuur in? Je zinnen verzetten in ieder geval. Wat een gevecht voor je 🤔. Ik wens je veel KMW..❤️

ok bedankt

Geplaatst
2 uur geleden zei stroumfke:

ik speel graag rummikub maar het is even geleden

zin om samen te spelen in de broeders

Als we elkaar daar tegenkomen zekers. Buiten wat praktische zaken zie ik het meest op tegen de verveling bij een opname. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mormel:

Als we elkaar daar tegenkomen zekers. Buiten wat praktische zaken zie ik het meest op tegen de verveling bij een opname. 

ik ga niet in opname met toestemming van de psychiater

maar ik wil gerust altijd afkomen om te rumikubben

Geplaatst
2 minuten geleden zei stroumfke:

ik ga niet in opname met toestemming van de psychiater

maar ik wil gerust altijd afkomen om te rumikubben

Zal het onthouden. Sowieso eerst maandag het intakegesprek en dan de wachtlijst, dus het is niet voor direct.

Geplaatst

Tegenwoordig kom je sowieso op een wachtlijst. Hoe erg het ook met je is. Om op een crisis te komen is al moeilijk. Heb wel eens gesmeekt voor een crisisopname, maar zo makkelijk gaat dat niet meer. Leve de bezuinigingen. Ook psychiatrische patiënten worden aan hun lot over gelaten. Daarom gebeurd er zoveel. Dan weer iemand met kruisboog of gewoon iemand die het verkeer staat te regelen met de huid van zijn moeder om hem heen, als jas. Er lopen er tegenwoordig meer los, als dat er vastzitten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...