stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 12 uur geleden zei Bob: Zei ze ook dat het misschien weer minder erg kan worden als je het verder nuchter houdt? Dat zou een mooie stimulans zijn. ja dat weet ik alleen ze zei dat ik nu nuchter moet blijven 1 uur geleden bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei renaldo61: Waarom zou je terug alchohol gaan willen gebruiken? ik ben niet van plan om terug te drinken maar ze zei gewoon dat ik niet mag hervallen 1 uur geleden bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei renaldo61: Waarom zou je terug alchohol gaan willen gebruiken? 10 uur geleden zei renaldo61: Waarom zou je terug alchohol gaan willen gebruiken? ik ben niet van plan om terug te drinken de dr zei gezoon dat ik niet mag hervallen 1 uur geleden bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 uur geleden zei lady jane: Misschien is het goed om via je huisarts te laten onderzoeken of je dit niet al hebt. 52 is te jong voor al die klachten die je opnoemt. En ja, een bittere pil even, maar juist een hele goede stok achter de deur om definitief te stoppen. Want zolang jij denkt dat je nog wel keuze hebt is de kans op een terugval levengroot. Nu heb je extra motivatie om te gaan werken aan herstel waar dat nog mogelijk is, fysiek zowel als psychisch. ja maandag heb ik een afspraak met mijn huisdr ik ga hem ook vragen of er medicatie bestaat tegen de pijn die ik nu voel vooral als ik op mijn bedje lig het probleem met mijn benen heb ik al lang en het kwam altijd terug maar telkens erger ik ben nu 8 dagen nuchter en vroeger was dat na een week weg maar nu heb ik er nog last van de dr zei wel dat omdat ik van 2 flessen wijn per dag naar 3 flessen wijn per dag ben gegaan dat het daardoor is dat ik nu langer last heb ik hoop dat het na verloop van tijd weg gaat en ja ik ben nu wel extra gemotiveerd om nuchter te blijven
stroumfke Geplaatst 39 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 39 minuten geleden ik wil mij toch even excuseren ik had gisteren om 17 u mijn medicatie ingenomen en ik ben dan op het forum gekomen maar was een beetje verward maar ik had niet gedronken bij die medicatie zat mijne tranxene en mijne spierontspanner bij vandaar de verwardheid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden