Yana Geplaatst gisteren om 13:17 Rapport Geplaatst gisteren om 13:17 1 uur geleden zei flavieke: ik wil geen enkel woord meer horen over een lange opname daar help je mij niet mee ik wil ook geen woord meer horen over mijn zogezegde onbekwame begeleiding daar help je mij ook niet mee en ik zal bewijzen dat ik nuchter kan worden en blijven daar geloof ik in Zo, dat klinkt helder en krachtig Flavieke, zet 'm op, ik geloof ook in jou! flavieke reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst gisteren om 14:12 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:12 1 uur geleden zei bumperjim: Doe het en daarna kan je zeggen dat het is gelukt. 1 uur geleden zei bumperjim: Doe het en daarna kan je zeggen dat het is gelukt. zeker weten!!! lady jane en karin123 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst gisteren om 14:57 Rapport Geplaatst gisteren om 14:57 Oke mij goed, je hebt in het verleden altijd de juiste mensen vertrouwd en zult dit blijven doen. Toch nog dit bij mijn eerste opname in Terlinden2 was ik zeker geen 60 en daar was nog een iemand die nog jonger was als ik in opname. flavieke reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden mijn eerste dag nuchter is goed verlopen weinig goesting of craving rond 16u30 had ik het moeilijk maar ben geen wijn gaan halen bij mij om de hoek is een dagwinkel en ik moet als ik nuchter ben elke dag tot 20u en vrijdag tot 21u op mijn tanden bijten dan sluit de winkel en ben ik veilig hup naar dag 2 bumperjim reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik heb goesting om te drinken en de dagwinkel is open maar ik ga geen wijn halen ik ga afleiding zoeken een film van tom cruise tot straks Sanity en karin123 reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goed bezig! Rain Man vond ik wel een goede film met Tom Cruise.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 14 uur geleden zei flavieke: op mijn tanden bijten Probeer anders te denken: "Ik ben zó blij dat ik van die domme drank af ben, dat ik nooit meer een slaaf hoef te zijn, dat ik vrij ben!" Dan hoef je niet op je tanden te bijten maar kun je je nieuwe leven vieren. Op je tanden bijten hou je nooit eindeloos vol, dat verlies je uiteindelijk een keer. ❤️
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Sanity: Goed bezig! Rain Man vond ik wel een goede film met Tom Cruise. ik heb naar het laatste deel van mission impossible gekeken spannend
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Probeer anders te denken: "Ik ben zó blij dat ik van die domme drank af ben, dat ik nooit meer een slaaf hoef te zijn, dat ik vrij ben!" Dan hoef je niet op je tanden te bijten maar kun je je nieuwe leven vieren. Op je tanden bijten hou je nooit eindeloos vol, dat verlies je uiteindelijk een keer. ❤️ ok
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Sanity: Goed bezig! Rain Man vond ik wel een goede film met Tom Cruise. Ja of Cocktail 🙈🙈🙈🙈🙈 Die misschien maar niet 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 56 minuten geleden zei bumperjim: Ja of Cocktail 🙈🙈🙈🙈🙈 Die misschien maar niet Show me the Mockney.....
flavieke Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden nog een dik uur en de dagwinkel is gesloten dan ben ik veilig ik kruip sebiet mijn bedje op want mijn pijp is uit mijn 2de dag is goed verlopen had vanavond teug goesting om te drinken maar heb een lekker frietje gegeten en de goesting is door tot morgen Sanity reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden