Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen!

Leuke dromen gehad. Allereerst over mijn "stop-amulet" waarover ik gisteren wat heb nagedacht wat het zou mogen worden. Koning alcohol had in mn droom verzonnen dat dat heel goed een flesopener kon zijn. Ik weet nog dat ik er erg om moest lachen in mn droom. Toen heb ik nog lekker staan zoenen met iemand, waarvan het niet duidelijk was of het nou juist wel of juist niet de Stier was, dus dat ontdekken we misschien in de volgende aflevering (netflix hè).

En ik wou iets dieps gaan schrijven over 2 weken droog, maar het is pas 14 januari zie ik, dus dat mag morgen pas 🤣 enfin een dag van onvervulde verlangens kondigt zich aan. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)
  • Goedemorgen Renaldo, Mary, Fonny en Jim,... 

Een bakje om de dag te beginnen maar even. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
Het ziet ernaar uit dat we een regendag krijgen. 
Maar jeeee, ik ben zó blij dat de sneeuw en gladheid weg zijn, kan weer gewoon buiten lopen en fietsen als ik wil, heerlijk. 
Jouw dag ziet er ook al goed uit dus Bumper :) 

bewerkt door Yvonne
Geplaatst
16 uur geleden zei bumperjim:

54 en nergens pijn 😜 ....

Houden zo @bumperjim... maar op die leeftijd had ik ook nog nergens last van (buiten een slechte rug die mij al vanaf mijn 20e parten speelde). 
Ik ben nu 70 en ervaar toch wel wat stijfheid in de ledematen als ik een poos heb moeten zitten... 
En afwisselend 'pijntje hier en pijntje daar'... 
Gewoon niet op letten en doorgaan, vooral doorrrrgaannnnn... 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen! ☀️

Hier ook gelukkig nog geen pijntjes, zelfs niet bij het opstaan…

Fijne dag!

Dagpact:
Renaldo61
MaryArt
Fonny🌞
Yvonne

flavieke

Mariposa

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Had gisteren een wat rare dag. De CV monteur zou langs komen tussen 12.30 en 17.30. Ik zat dus de hele middag aan huis gebakken. Mijn wandeling niet kunnen doen, gewoon heel weinig buiten geweest daardoor, wat ik overigens vandaag allang heb goedgemaakt :P. Ik ben toen maar gaan musiceren. Had er zin in, dus de schuiven van het mengpaneel even wat harder gezet. Komt mijn vriend thuis van z'n werk en kijkt op de deurbel met camera. Zegt doodleuk: hij heeft aangebeld om 14.30. We kijken de opname terug. Het moment dat hij aanbelde is van buitenaf al te horen dat ik aan het spelen was. Gewoon dus de bel niet gehoord. Op de video was ook duidelijk te zien, dat het een  man was met een grote zwarte baard. Die hield vast niet van Hollandse huppelmuziek :D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...