Spud Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 19 uur geleden zei Kohtje: Nou @Spud, dat moet je niet zeggen. Dit bericht past zomaar in z'n geheel op m'n beeldscherm. Dus scrollen hoeft niet... 🙂 Hihi, @Kohtje, . Leuke opmerking! Maar heb je ook gelezen wat ik schreef? (nieuwsgierigheid van mijn kant) En een kleine correctie, ik heb namelijk nogal moeite met het woord moeten, ik probeer dat woord meestal te ontwijken. In mijn beleving moet ik enkel naar het toilet en ademhalen en verder probeer ik bij alles waar nog meer moeten bij zou mogen staan, het woord mogen of hoeven te gebruiken. Dus uit jou woorden begrijp ik, dat ik die laatste regel niet had hoeven te schrijven. Mijn dingetje, dankjewel voor je reactie. karin123 reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ja @Spud, ik lees je schrijfsels meestal wel, hoewel, eerlijkheidshalve, niet altijd, maar regelmatig zelfs de lange waarbij je wél moet scrollen om het hele bericht te lezen. En bij dat bericht dat je hierboven schreef hoefde je niet te scrollen, dat was relatief kort. (Ik snap dat je dat scrollen zo niet bedoelt, maar dat was de grap.. dat je op twee manieren kunt scrollen: om het hele bericht te lezen of om het juist over te slaan.. Jij bedoelde de tweede manier, ik doelde op de eerste manier.. dus in die zin had je die laatste regel niet hoeven (sorry dat ik moeten schreef) schrijven.) 😉💚
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden