flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik ben deze vm een uurtje en half nr mijn ontmoetingscentrum geweest nu thuis verder uitzieken Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei flavieke: ik ben deze vm een uurtje en half nr mijn ontmoetingscentrum geweest nu thuis verder uitzieken Ben je er toch even uitgeweest. Nu maar weer naar je lichaam luisteren
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een ontspannen oud en nieuw gehad. Af en toe naar ons buitenverblijf, waar de kachel lekker brandde. Staat daar ook een grote tv, dus je mist niets. Vandaag een ontspannen dag. Het nieuwjaarsconcert bekeken en ik loop de hele dag in een groot paars berengewaad rond. Beetje bankhangen afgewisseld met wat yogaoefeningen. Filmje erbij. Heerlijk! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Behalve dat paarse beren- deel lijkt het op mijn dagje vandaag @Spirit.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Lika: Behalve dat paarse beren- deel lijkt het op mijn dagje vandaag @Spirit. Ach, bij de chinees hebben ze alles . Geloof niet dat ik zo over straat moet lopen, hoewel ze hier in Brabant met hun zatte kop zullen denken , dat het carnaval is Lika reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 31 minuten geleden zei Spirit: Ben je er toch even uitgeweest. Nu maar weer naar je lichaam luisteren ja zon bronchitis is nt op 1 2 3 genezen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden