flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 heb de huisdr gebeld hij komt vandaag of morgen langs het is beter m mijn infectie maar het geneest zo traag ga hem antibiotica vragen wil beter zijn als ik binnen moet in de kliniek
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 huisdr is geweest heb zware bronchitis moet antibiotica nemen en een andere hoestsiroop normaal tegen za beter Mariposa reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Verzorg jezelf de komende dagen. Heb je iets speciaals in huis gehaald voor morgen? En ik bedoel natuurlijk eten.
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 16 minuten geleden zei Mormel: Verzorg jezelf de komende dagen. Heb je iets speciaals in huis gehaald voor morgen? En ik bedoel natuurlijk eten. dank je ja ben boodschappen gaan doen met de verzorgende ik kan verder tot vrijdag
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 de winkels zijn dicht vandaag 4 dagen nuchter joehoe wie had da gedacht...ik niet is motiverend om verder te doen ik hoop dat ik vrijdag iets hoor van de kliniek ivm mijn opname karin123, bumperjim, Bob en 2 anderen reageerden hierop 5
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 ik heb contact opgenomen met een organisatie hier in tienen...buren helpen buren tienen... de bedoeling is bij mensen die niemand meer hebben een koffietje gaan drinken en een babbeltje te doen daar is nr het schijnt grote vraag naar na mijn opname start ik daar mee
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 ik heb 2 x een burn out gehad de 1ste keer nadat mijn contract ten einde was een 2de keer nadat ik op invaliditeit stond de 2de keer vond ik zwaarder dan de 1ste keer ik ben toen op geprek geweest bij een coach en die heeft mij er uit gehaald na de 1ste keer ben ik opgenomen geweest ondanks dat ik op invaliditeit sta moet ik nu voorzichtiger zijn dan toen ik nog werkte
flavieke Geplaatst 30 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 30 december 2025 ik zou het niet kunnen gecontroleerd drinken ik ga vr de nultolerantie
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 14 minuten geleden zei flavieke: ik zou het niet kunnen gecontroleerd drinken ik ga vr de nultolerantie Is er niemand in je buurt waarmee je kunt praten?
Warreboel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 17 minuten geleden zei Mormel: Is er niemand in je buurt waarmee je kunt praten? Ja hoor en ik bel dagelijks m mijne sponsor van de AA
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Waarom weer een ander account? Ik hoop dat je een rustige nacht hebt.
flavieke Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 1 uur geleden zei Warreboel: Ja hoor en ik bel dagelijks m mijne sponsor van de AA mijn steunbronnen slapen nu ik bel ze straks als ze wakker zijn
flavieke Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 vandaag dag 4 nuchter qua alcohol cava qua bronchitis niet cava hopelijk morgen iets beter
flavieke Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 de winkels zijn dicht dag 5 nuchter bronchitis ook een beetje beter we gaan nog genezen geraken karin123 reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden een nieuw jaar een nieuw begin dit jaar wordt het jaar dat ik nuchter word en nuchter blijf ik heb het gehad m alcohol ik mag mezelf dat ni meer blijven aan doen we beginnen nu aan dag 6 en daar ben ik best trots op ik kom uit een periode dat ik weer elke dag aan het drinken was en gn 2 grote flessen per dag maar 3 grote flessen wat had ik van mijn leven niks nada ik slaap toch al iets beter dan pakweg 2 a 3 dagen geleden vandaag nog 1 feestdag en dan is het weer voorbij bumperjim en lady jane reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een prachtige stap die je vorige week genomen hebt, @flavieke. Mijn complimenten!
flavieke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 30 minuten geleden zei Bob: Een prachtige stap die je vorige week genomen hebt, @flavieke. Mijn complimenten! dank je wel ik moest wel het kon zo ni verder
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden nog 3 uurtjes en de winkels hier zijn dicht dan is dag 6 een feit ik denk regelmatig nr een week geleden toen ik nog 3 flessen wijn per dag dronk wa zou het volgende geweest zijn als ik niet gestopt was 4 grote flessen per dag en al van smorgens beginnen drinken da zat er aan te komen ik twijfel over een opname de opname was bedoeld om het drinken te couperen maar da heb ik nu ambulant gedaan morgen zie ik mijn psychiater dan kan ik het haar vragen bumperjim reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb net gebeld m de afdeling waar ik zou opgenomen worden en heb de opname geanuleerd de bedoeling vd opname was om het drinken te couperen maar dat heb ik ambulant gedaan verder zie ik het nu van n opname niet in ik laat ook mijn katertje ni graag zolang alleen ik ga rustig verder ambulant zo kom ik er ook wel ik ben niet van plan om nog te drinken het heeft veel v mij gevraagd om terug nuchter te worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden