alesto Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 50 minuten geleden zei Mormel: De makkelijkste keuze is uiteraard niet gaan maar wil je dat alcohol zo je leven blijft controleren? Ik denk dat dat altijd blijft @Mormel
Emmy Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 uur geleden zei renaldo61: is dan de oplossing niet simpel ? Tuurlijk is de oplossing simpel. De uitvoering alleen wat minder.
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 36 minuten geleden zei alesto: Ik denk dat dat altijd blijft @Mormel 31 minuten geleden zei Emmy: Tuurlijk is de oplossing simpel. De uitvoering alleen wat minder. Bij mij was er eigenlijk nooit echt een tweestrijd, toch tot nu nog niet. Of ik gaf gewoon toe en dronk gewoon alchohol tot de knop om was en ik het niet meer deed.
Luz Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Emmy Mormel Luz
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei alesto: Ik denk dat dat altijd blijft @Mormel Ik vrees daar ook voor.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wij hadden de kortse volleywedstrijd ooit we werden met 4-0 ingemaakt. Dit houdt ons wel even nederig. Gelukkig waren we allemaal slechter dan normaal dus niemand valt iets te verwijten, en er blijft hoop dat we ze thuis wel aankunnen. En @alesto beetje opgeknapt? En lukte het een beetje m.b. tot (niet) drinken? Lika reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat een drama om op de meeting te komen vandaag,waar ik normaal ongeveer 40 minuten over doe deed ik er nu 2 uur over! als ik dat geweten had had ik vandaag overgeslagen. verder was het wel een waardevolle meeting,dat dan weer wel. lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 minuten geleden 2 uur geleden zei Zbb: Wat een drama om op de meeting te komen vandaag,waar ik normaal ongeveer 40 minuten over doe deed ik er nu 2 uur over! als ik dat geweten had had ik vandaag overgeslagen. verder was het wel een waardevolle meeting,dat dan weer wel. Rij jij zelf met de auto?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden