Sanity Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 Wilde hier eigenljk weer stilletjes weglopen en had moderator gevraagd om de hele handel maar weer te verwijderen. Realiseerde mij zojuist dat als ik hier al wegloop, hoe ik dan ooit de rest van de ellende kan gaan handelen. Ja het is een tyfuszooi maar ik kan wel blijven jammeren maar er is er eigenljk maar één voor verantwoordelijk voor dat die klerezooi voortduurt...... De oorzaak had ik niet zoveel invloed op. Hoe ik ermee ben omgegaan wel!!!!! Lonster1 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 januari Rapport Geplaatst 1 januari Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 januari Auteur Rapport Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei bumperjim: Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Yep dat is wel de gedachte. Ik zal ook wel moeten. Spaargeld is zo goed als op en nu moet ik gewoon de sh*t in de pot parkeren en gewoon keihard vooruit gaan!
Pinkman Geplaatst 2 januari Rapport Geplaatst 2 januari Moeten en willen is een verschil San. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst gisteren om 15:44 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:44 (bewerkt) Titel van dit topic kan beter zijn: Nog een kwartaaltje (en geen moer geleerd). Heb mij oudjaarsavond bewust klemgezopen. Tuurlijk de volgende dag brak en ziek.. Mijzelf nog zieliger vindend dat ik geen nieuwjaarwensen had gekregen (yeah right ik had er ook 0,0 verstuurd). Gvd zie je wel iedereen is tegen mij (waar is mijn eierdop). 19 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst gisteren om 15:57 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:57 Mijn lijflied. Maar ik neem het met een glimlach. You get so stoned, you think you can fly! bumperjim reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst gisteren om 16:10 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:10 (bewerkt) Is geen cry for help hoor. Ik kom ergens wel weer bovendrijven maar meer wake up call als je bijna zover bent....... 19 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst gisteren om 17:11 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 17:11 (bewerkt) You pay for love, but the hate comes free So bring enough money for the rest of your life. 18 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst gisteren om 17:21 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 17:21 (bewerkt) It is too long to be afraid anymore You can't reach the bed so you sleep on the floor. 18 uur geleden bewerkt door Sanity
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Als je nou een paar keer doorzapt op datzelfde album, dan krijg je: I've been down so long Being down don't bother me I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I will call her every day Come stay home at night No matter how hard I try to please her She just don't treat me right I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I bought her a fur coat for Christmas And a diamond ring She's got the nerve to tell me Our love don't mean a thing I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Down so long, down so long I've been down so long I've been down so long I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea I've been down so long Being down don't bother me I've been down so long Being down don't bother me I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Down so long, down so long Down so long, down so long I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue I'm gonna take all my troubles Drown 'em in the deep blue sea Hij had echt een superband toen, met Omar Hakim op de drums, grooving like it's not allowed 🤘🏼
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 21-12-2025 om 17:47 zei Mormel: Blijf hier weg @flavieke, deze pagina gaat je niet helpen. @Sanity: ik doe het niet via PB zodat jij het ook ziet, en ik denk dat jij het ook wel beseft. Ben je nog thuis? ik vind dat het wel helpt maar met contacten 1 per 1 ik lees wel alle draadjes
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 21-12-2025 om 20:34 zei Sanity: @flavieke en @Mormel, idd mijn van alcohol doordrenkte draadje gaat @flavieke zeker niet helpen. Maar zij mag hier gerust berichten plaatsen. Het zal haar zeker niet helpen maar ik lees het wel en zo wordt zij toch gehoord. Voor wat het waard is dan. Maar ergens snap ik het wel dat je iets van steun zoekt bij lotgenoten (dus nog in gebruik ook maar wat zoekend) of zoiets..... Ik loop ook maar wat te kloten😁 ik heb het de voorbije 2 a 3 maand moeilijk dan wel drinken dan niet drinken ik kwam uit een periode van 3 maanden nuchter en nu wil het mij maar niet lukken ik durf niks meer te posten uit schrik van de negatieve reacties
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 22-12-2025 om 09:53 zei Zbb: Het therapeutische werk doe ik altijd ambulant? geen haat maar dit klinkt als een eindeloze herhaling. tenminste dat was het bij mij wel althans bij mij niet
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 22-12-2025 om 20:22 zei Sanity: Dat vind ik echt heel triest en die had van mij zeker een klap voor zijn kop gekregen. @MaryArt, bedoel je zoiets? Ik vertel gewoon eerlijk wat voor klerezooi ik er van maak (maar wel oprecht en zonder leugens). Dat boek ga ik zeker lezen en deed mij denken aan de film Arthur met Dudley Moore die ook meesterlijk een lieve onverbeterlijke alcoholist speelde. Geen idee of ik uiteindelijk aan de alcohol ten onder ga. Die kans is zomaar aanwezig. Maar als ik dan ga, ga ik zonder dat ik ooit over mijn schouder hoef te kijken dat ik ooit iemand bestolen of benadeeld heb. Ik denk dat veel mensen die zogenaamd geen alcohol probleem hebben niet hetzelfde kunnen zeggen zonder dat ze liegen! ik praat met mijn omgeving heel eerlijk over mijn drinken heb ik gedronken dan zeg ik dat ben ik nuchter gebleven dan zeg ik dat ook geen geheimen
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 22-12-2025 om 20:22 zei Sanity: Dat vind ik echt heel triest en die had van mij zeker een klap voor zijn kop gekregen. @MaryArt, bedoel je zoiets? Ik vertel gewoon eerlijk wat voor klerezooi ik er van maak (maar wel oprecht en zonder leugens). Dat boek ga ik zeker lezen en deed mij denken aan de film Arthur met Dudley Moore die ook meesterlijk een lieve onverbeterlijke alcoholist speelde. Geen idee of ik uiteindelijk aan de alcohol ten onder ga. Die kans is zomaar aanwezig. Maar als ik dan ga, ga ik zonder dat ik ooit over mijn schouder hoef te kijken dat ik ooit iemand bestolen of benadeeld heb. Ik denk dat veel mensen die zogenaamd geen alcohol probleem hebben niet hetzelfde kunnen zeggen zonder dat ze liegen! ik zeg het ook eerlijk als ik gedronken had voor hetzelfde geld zei ik niks
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op 22-12-2025 om 20:50 zei Sanity: @ZbbIk ben het deels met je eens. Toch kan er iets veranderen (en dat is natuurlijk voor ieder persoonlijk). Bij mij zat er de pijn dat mijn vader mij nooit erkend heeft en eigenlijk niemand ooit. Daar kwam de bewijsdrift. En nou you know it. Ik ging los en dan ook echt van let maar eens op. Twee bedrijven moeiteloos ruim 2 miljoen omzet. Geen moer aan over aangehouden. Hoe meer de omzet groeide hoe meer het gezuip. Was natuurlijk gedoemd te mislukken. Psychologe had mij inmiddels 10 jaar terug ook al voorbereid op zijn dood. Zo van als hij straks overlijdt dan komt de klap echt dat je nooit meer die erkenning zal krijgen. Ik stond er destijds niet zo bij stil. Totdat ik 2 weken terug het bericht kreeg dat ie was overleden en al gecremeerd was. Onterfd was ik ook al. Nu terugkijkend stortte het kaartenhuis in door foute keuzes die eigenlijk al vast lagen. Na de instorting toch nog wat in stand gehouden (meer dan genoeg) maar door allerlei onderliggende shit ook dat om zeep geholpen. Komt natuurlijk de hamvraag is het door de alcohol gekomen of is alcohol gekomen na de ineenstorting? Ik weet het echt niet. Bedoel ermee te zeggen dat problemen kunnen verdwijnen en het dan ook geen zin meer heeft om daar maar eindeloos op terug te komen en je gewoon achter je moet laten. Alhoewel dat natuurlijk voor een ieder anders is. ik zou er nu ni meer zijn als ik mijn psychiater niet had ik heb in het begin bij haar een chaotische periode van 2 jaar gekend maar nu leid ik een rustig leven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden