Sanity Geplaatst 31 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2025 Wilde hier eigenljk weer stilletjes weglopen en had moderator gevraagd om de hele handel maar weer te verwijderen. Realiseerde mij zojuist dat als ik hier al wegloop, hoe ik dan ooit de rest van de ellende kan gaan handelen. Ja het is een tyfuszooi maar ik kan wel blijven jammeren maar er is er eigenljk maar één voor verantwoordelijk voor dat die klerezooi voortduurt...... De oorzaak had ik niet zoveel invloed op. Hoe ik ermee ben omgegaan wel!!!!! Lonster1 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 januari Rapport Geplaatst 1 januari Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 januari Auteur Rapport Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei bumperjim: Ha de juiste gedachte net op de valreep van 2025 🥳 Kom op San het nieuwe jaar ligt voor je als verse sneeuw, je kan ervan maken wat je wil. Yep dat is wel de gedachte. Ik zal ook wel moeten. Spaargeld is zo goed als op en nu moet ik gewoon de sh*t in de pot parkeren en gewoon keihard vooruit gaan!
Pinkman Geplaatst 2 januari Rapport Geplaatst 2 januari Moeten en willen is een verschil San. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Titel van dit topic kan beter zijn: Nog een kwartaaltje (en geen moer geleerd). Heb mij oudjaarsavond bewust klemgezopen. Tuurlijk de volgende dag brak en ziek.. Mijzelf nog zieliger vindend dat ik geen nieuwjaarwensen had gekregen (yeah right ik had er ook 0,0 verstuurd). Gvd zie je wel iedereen is tegen mij (waar is mijn eierdop). Enfin echt ziek ook de dag na oudjaarsavond. Dacht eerst nog zal wel de drank zijn. Werd echter steeds zieker (en dat zelfs zonder drank). Sh*t happens. Niet mauwen! Tuurlijk wel zo af en toe doorgedronken (vaker niet dan wel) maar toch..... | Nu ruim 2 weken verder nog redelijk ziek (ik denk voornamelijk in mijn hoofd, daar ben ik eerlijk in). Heb behoorlijk wat werk af moeten zeggen. Dat is niet echt comfortabel als de bank ruim 15.000 terug wil hebben van mijn krediet. Heb maar niet meer gereageerd op hun berichtjes. Kan mij ook niet voorstellen dat als Sanity zijn 15.000 niet terug betaalt ABNAMRO direct om zou vallen. Ach ja het was gewoon niet "a good start at all" En ergens kan ik er toch wel om lachen. Dit is eigenlijk mijn slechtste moment in mijn leven qua inkomen en woonruimte die ik ws binnen 2 maanden kwijt ga raken. Geen sorry of zoiets. Het is wat het is en rottere tijden heb ik eigenlijk niet meegemaakt. Mijn kat (beste vriend) mag mauwen maar ik niet!
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn lijflied. Maar ik neem het met een glimlach. You get so stoned, you think you can fly! bumperjim reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Is geen cry for help hoor. Ik kom ergens wel weer bovendrijven maar meer wake up call als je bijna zover bent....... Had ooit een vrijstaand huis met zwembad in de tuin. Twee boten (één grote voor thuis op de Westeinder en een fun speed boat voor op vakantie). Dikke BMW X3 en nog veel meer van dat soort shit. Zoef alles weg inclusief kind (waar ik niet eens weet of ze van mij was). Valse aangiftes bij politie, dikke schadevergoedingen gehad (meer dan € 12.000) wegens valse aangiftes (4x in de cel gepleurd). Tja en jeugdzorg en kinderbescherming. Die doen niet aan waarheidsvinding. Bloody limit was dat ik mijn dochtertje misbruikt zou hebben. Sterker nog. Ik zou haar in een kinderstoel vastgebonden hebben en mijn behoeften op haar hoofd gedaan hebben,sigaret op haar arm uitgedrukt hebben etc. Politie was er vrij snel klaar mee. Maar ja kinderbescherming..... Die doen niet aan waarheidsvinding @Lieke7777 Tja gewoon blijven lachen ook al raak je alles kwijt. Alles aangevochten met als resultaat ruim € 60.000,- advocaatkosten. Tja toen was het geld op. | Je zou om minder gaan zuipen toch. Ik heb destids in het dorp waar ik woonde alles verteld. Ik was natuurlijk het nieuws van de dag. Kwam een heel arrestatie team mijn huis binnen vallen. geloof met twee busjes en 16 man. Heb toen zoveel support van mijn directe buren gehad. Die wisten hoe het zat en zelfs de huisarts zei destijds dat mijn ex geschift was. Ach wat was het waard! 1 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dit weer oprakelen doet echt fucking pijn. Weet niet wat de trigger was. Door EMDR heb ik het een soort van een plekje gegeven maar echt weggaan doet het nooit. Stoort het jou, lees dit dan niet. Maar houd je commentaar voor je of stik erin! 1 uur geleden bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen hond die het gelooft zei mijn psychologe al destijds.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden