Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik geef toe dat het voor het publiek best vermakelijk zal zijn. Ze mogen zelf ook meedoen... Smaragdie reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 9 minuten geleden zei Sanity: Zo erg is het niet geëscaleerd hoor. Mensen zijn het soms gewoon oneens met elkaar en mogen dat best ventileren. Als ik het vergelijk met een jaartje of 5 geleden is het nu best een Kindergarten hier.😇 Stootje moet je gewoon kunnen hebben en zeker niet zien als pestgedrag. In een kippenhok gaat het er vaak ook best hevig aan toe. Weet je wel dat kuiken met zijn eierdop op zijn hoofd..... Jazeker kan ik een stootje hebben, maar 3 tegen 1 is wat flauw natuurlijk.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank @Sanity niet zonder slag of stoot gegaan hoor maar voor nu zoveel beter en ik werk zeer ongeregeld. Dus plaats ook wel iets in de nacht en ook als ik rusteloos ben net als een paar anderen. Dat moet kunnen hier. Forum is 24/7 open. Dat vond ik destijds het mooie aan het forum en nog veel eerder voordat jij er was was het forum drukker in de nacht dan overdag. Sommige beschreven het dan als een kroeg, ja dat was het dan misschien ook weleens maar hoort ook bij alcoholisme lijkt mij. Veel discussies over gehad. Dagploeg kwaad op de nachtploeg😀 Ach ja dat hoorde erbij. Leven en laten. Was en is de kracht van dit forum ook. Mariposa reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 22 minuten geleden zei Smaragdie: Dank @Sanity niet zonder slag of stoot gegaan hoor maar voor nu zoveel beter en ik werk zeer ongeregeld. Dus plaats ook wel iets in de nacht en ook als ik rusteloos ben net als een paar anderen. Dat moet kunnen hier. Forum is 24/7 open. Dat vond ik destijds het mooie aan het forum en nog veel eerder voordat jij er was was het forum drukker in de nacht dan overdag. Sommige beschreven het dan als een kroeg, ja dat was het dan misschien ook weleens maar hoort ook bij alcoholisme lijkt mij. Veel discussies over gehad. Dagploeg kwaad op de nachtploeg😀 Ach ja dat hoorde erbij. Leven en laten. Was en is de kracht van dit forum ook. Tja dag- en nachtploeg. Normaal gesproken wordt een nachtploeg beter beloond dan een dagploeg. In die zin zijn veel forumdeelnemers ons nog wel wat verschuldigd. 😂😂 Mariposa reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 31 minuten geleden zei Mariposa: Jazeker kan ik een stootje hebben, maar 3 tegen 1 is wat flauw natuurlijk. Jij voelt je aangevallen als mensen het met je oneens zijn. Hoe lang blijf je nog doorgaan? Ik was het alweer vergeten
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mariposa: moeder overste dacht ik toch even dat dit hatelijk bedoeld was gelukkig google ik net dit; Het is een koosnaam die door sommige religieuze nonnenorden wordt gebruikt om het hoofd van hun orde aan te duiden . Het is op geen enkele manier respectloos. dus @Mariposa bedankt. Ik had mezelf niet zo ingeschat. 2 uur geleden bewerkt door lady jane Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Jij voelt je aangevallen als mensen het met je oneens zijn. Hoe lang blijf je nog doorgaan? Ik was het alweer vergeten Het was gewoon een antwoord. Is beleefd toch?
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 32 minuten geleden zei Mariposa: Jazeker kan ik een stootje hebben, maar 3 tegen 1 is wat flauw natuurlijk. Hoezo? Ik heb hier al eens gezegd dat wat ik denk ik gewoon hier deponeer. Daar krijg je reacties op (soms ookniet).. Ja nou én! Soms negatief soms positief. Het boeit mij echt niet. Als dan soms meer mensen negatief (of niet) reageren. Lig ik daar niet wakker van. Drie tegen één valt best mee hoor. Je bent niet met pek en veren van het forum afgejaagd. En dat wordt je ook gezegd om niet weg te gaan. Je wil niet weten wat ik hier in het verleden over mij heen heb gekregen. Teruglezend dacht ik dan, ach ja ze hebben ergens best wel een punt (happy nu @bumperjim @lady jane 😜). Mariposa en lady jane reageerden hierop 1 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei lady jane: 1 uur geleden zei Mariposa: moeder overste dacht ik toch even dat dit hatelijk bedoeld was gelukkig google ik net dit; Het is een koosnaam die door sommige religieuze nonnenorden wordt gebruikt om het hoofd van hun orde aan te duiden . Het is op geen enkele manier respectloos. dus @Mariposa bedankt. Ik had mezelf niet zo ingeschat. 😘 lady jane reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Begint met vlees, nu over nonnen en eindigt met sex dat weet ik nu al😄 Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar goed, daar zal ook niet iedereen het over zijn. Leuke nieuwe discussie mensen? Kijktips? Deepthroat misschien? Of liever iets dat iets minder gedateerd is?
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden en @Sanity en @Smaragdie oeioei wat heb ik het ook te verduren gehad door jullie. Gelukkig was ik het ook bijna allemaal al weer vergeten, maar jullie gesprekje net heeft wel weer wat naar boven gehaald hoor. Prima om te benoemen en dan met schone lei weer verder, toch? Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Mariposa: Sex is altijd goed! Dit ben ik niet met je eens, ligt eraan met wie!!!! Schaam je😀😉 Mariposa reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: en @Sanity en @Smaragdie oeioei wat heb ik het ook te verduren gehad door jullie. Gelukkig was ik het ook bijna allemaal al weer vergeten, maar jullie gesprekje net heeft wel weer wat naar boven gehaald hoor. Prima om te benoemen en dan met schone lei weer verder, toch? Heb het boetenkleed al heel vaak aangetrokken, vaker kan niet moeder overste. Toevallig noemde ik jou ook zo eens bedenk ik mij. Voor mij is alles goed bij jou zit het dieper denk ik nog steeds. Je irriteerde mij mateloos soms maar misschien ook omdat je soms ook gelijk had, tik ik er eerlijk bij.
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei lady jane: en @Sanity en @Smaragdie oeioei wat heb ik het ook te verduren gehad door jullie. Gelukkig was ik het ook bijna allemaal al weer vergeten, maar jullie gesprekje net heeft wel weer wat naar boven gehaald hoor. Prima om te benoemen en dan met schone lei weer verder, toch? Haha ja dat weet ik. Maar toch geen Mea Culpa. Wees eerlijk, wij hebben je toen toch maar mooi scherp gehouden in de zin van: "zoals die debielen zijn wil ik dus echt niet nooit meer worden........" Smaragdie en lady jane reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Smaragdie: Dit ben ik niet met je eens, ligt eraan met wie!!!! Schaam je😀😉 Oke, mee eens. Maar in dit geval bedoel ik mijn man waar ik al heel lang mee samen ben. We genieten daar gelukkig nog heel vaak van (we hebben ook geen televisie in huis, dat zal t zijn). Smaragdie reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) van alletwee een beetje lijkt me. @Smaragdie ja ik was destijds echt overstuur. nu was het echt weggezakt hoor. 2 uur geleden bewerkt door lady jane Smaragdie reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei lady jane: en @Sanity en @Smaragdie oeioei wat heb ik het ook te verduren gehad door jullie. Gelukkig was ik het ook bijna allemaal al weer vergeten, maar jullie gesprekje net heeft wel weer wat naar boven gehaald hoor. Prima om te benoemen en dan met schone lei weer verder, toch? @Mariposa, zie je. Ik krijg nu al kritiek........ Ga mijn eierdop opzetten. Smaragdie en Mariposa reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden nou debielen heb ik jullie nooit gevonden wel frummers met een nare dronk en toch ook heel erg meegeleefd hoor want ik weet ook dat jullie goeie mensen zijn deep down
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Smaragdie: Dit ben ik niet met je eens, ligt eraan met wie!!!! Schaam je😀😉 A dirty mind is a joy forever 😉
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Mariposa: A dirty mind is a joy forever 😉 Zo is het! Hoe lang zijn jullie samen? Als het te prive is niet beantwoorden hoor. Heb er ook 1 bijna 30 jaar gehad. Snap je dus zeker en fijn deze wending. Kijktips......................😀 En vakantie..............wanneer ga je? Of las ik dat verkeerd.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Smaragdie: Zo is het! Hoe lang zijn jullie samen? Als het te prive is niet beantwoorden hoor. Heb er ook 1 bijna 30 jaar gehad. Snap je dus zeker en fijn deze wending. Kijktips......................😀 En vakantie..............wanneer ga je? Of las ik dat verkeerd. Wij zijn al bijna 27 jaar samen. Gewoon respect voor elkaar en elkaars ongenoegen uiten en daar ook daadwerkelijk iets mee doen. En lekker veel samen doen, dat helpt ook mee. Kijktips heb ik zelf niet echt. Ik ga idd op vakantie maar met mijn zoon. We gaan samen een mooie reis maken, maar nog niet. Wordt pas ergens volgend jaar. Smaragdie reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei lady jane: nou debielen heb ik jullie nooit gevonden wel frummers met een nare dronk en toch ook heel erg meegeleefd hoor want ik weet ook dat jullie goeie mensen zijn deep down Ja maar dat weet je als je blijft hangen op een forum voor alcoholisten. Daar komen mensen die totaal van God los zijn door de alcohol. Met alle gevolgen en uitspattingen vandien. Sommigen redden het, sommigen schrijven een paar berichten (en verdwijnen dan). Sommigen lezen alleen en redden het waarschijnlijk ook niet. Ik ga over het algemeen vrij vroeg slapen. Wordt dan natuurlijk ergens midden in de nacht wakker. Tijd van compleet mij van de wereld af zuipen is wel voorbij. Kijk ik op het forum zie ik zomaar 200 anonieme (niet leden) hier rondstruinen. Dan denk ik vaak wel oké wij zijn maar met echt een heel klein groepje mensen hier die regelmatig posten. Maar het werkelijke probleem is echt heel veel groter! Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Okay mooi @Mariposa Bijzonder deze tijd 27 jaar samen. En zo waar je tikt. Leuk vooruitzicht volgend jaar met jouw zoon. Dank voor het delen. Hoort niet hier maar je bent een leuk mens die er mag zijn. Hou van mensen met sterke eigen meningen zoals je al begreep. Maar kijktips gaat het hierover. Straks krijg ik een pak rammel of knuffel van @Mormel. Hoop beiden. Beetje kinky😄 Teaseeeeeeeeeee deze het😉ero man Mariposa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden