Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Amai amai, zo goed begonnen en dan toch keihard uitgegleden gisteren... Spijt, boosheid naar mezelf toe, twijfel of ik een nuchter leven aankan enz enz. Ik voel het alsof ik mezelf gesaboteerd heb, 😔. Hoe kwam het zo? We gingen boodschappen doen en vanaf de ingang van de Super tot de uitgang zag ik overal alcohol. Het schreeuwde nog net niet "KOOP MIJ". Ja, we hebben eraan toegegeven. Hoe dom kun je zijn. Deze ochtend dus een hoofd vol kortsluiting. Vanochtend had ik ingelogd op Zoom voor een ochtendmeeting van de A.A. in Harrisburg (op uitnodiging van één van de dames van een andere werkgroep), bleek dat ik 6 uur te vroeg was. Het is daar uiteraard een andere tijdzone, 🤪. Nu zitten we hier, allebei met een verschrikkelijk humeur. Gelukkig brengt mijn hondje nog wat vreugde. Conclusie? Het is een verschrikkelijke verslaving die dodelijk kan zijn, sterker no, het zal je uiteindelijk doden. Letterlijk en figuurlijk... 🤔
Amalia Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Jezelf dooddrinken is nog best lastig, dus dat vooruitzicht zou me niet van de fles af houden. Maar iedere keer een houten kop na het zoveelste drankgelag, dat wil je toch op een gegeven moment niet meer...
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Amalia, die houten kop is super vervelend maar de andere lichamelijke klachten die ik nu heb, waarvan 1 die nooit meer terug goed kan komen, da's voor mij nog erger dan die houten kop. Ja, het is moeilijk om jezelf in 1x dood te drinken, het gemene is dat het in stukjes gaat...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden