Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Mormel:

Ik onderschrijf volledig je uitspraak over de kracht van discipline en routine. 
Op dit punt in mijn leven ben ik ergens het doel kwijt om nog discipline en routine op te brengen. Het lijkt alsof ik uitgeschakeld heb en slechts nog toekijk hoe de wereld evolueert, alsof ik geen energie meer heb om discussies aan te gaan en te pogen kleine veranderingen aan te brengen. 
Ja ik ga nog minstens eenmaal per week zwerfvuil rapen en hoop binnenkort een vrijwilligerswerk op te pakken, maar dat zijn dingen die onzichtbaar blijven en weinig effect hebben. 

Ik herken veel van wat schrijft, begeleiding heb ik naar het schijnt genoeg, ik zou ook al meer als genoeg moeten geleerd hebben over verslavingen, ik moet het alleen in praktijk brengen. 

Geplaatst

@renaldo61: net zoals ik denk ik dat jij terug een doel moet vinden. Femke was dit voordien voor jou, daarom dat ik al meerdere malen gesuggereerd heb dat je als vrijwilliger in een asiel zou kunnen werken of misschien iemand zoekt die niet meer in staat is om zijn hond uit te laten. Als ik me niet vergis doe je dit laatste ondertussen met je buur? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

@renaldo61: net zoals ik denk ik dat jij terug een doel moet vinden. Femke was dit voordien voor jou, daarom dat ik al meerdere malen gesuggereerd heb dat je als vrijwilliger in een asiel zou kunnen werken of misschien iemand zoekt die niet meer in staat is om zijn hond uit te laten. Als ik me niet vergis doe je dit laatste ondertussen met je buur? 

Ik ga inderdaad iedere ochtend ongeveer een uur wandelen met een hond van een buur. Maar dat is toch niet hetzelfde. Leden die hier al langer zijn gaan zich vast herinneren dat ik in 2021 een opname had waarvan ik wilde dat ze nooit meer eindigde, tenminste als een bepaalde andere persoon er ook bleef. Ik dacht toen nog wel aan mijn Femke, maar ik had daar een andere afleiding. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...