Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@lady jane: heb er snel even iets over gelezen en herken het voor een groot stuk behalve die verlatingsangst, die is zover ik besef eigenlijk helemaal niet aanwezig. Maar verder: opgegroeid in een gezin met verslaving en psychische problemen, eerste partner had psychische problemen en een stevige alcohol verslaving, huidige partner zat mentaal ook niet zo lekker toen ik haar leerde kennen,...
Bedankt voor de hint, ga er later wat meer bronnen voor opzoeken.

Geplaatst
3 uur geleden zei Mormel:

Deze voormiddag liep niet zo goed nadat ik wat tijd heb genomen om na te denken, denk ik dat het beter is dat ik even op de rem ga staan betreffende een tweede job te zoeken. Gisteren kwam ik een bericht tegen van iemand die dekens en warme spullen zocht voor een student die in de stad naast mij iets huurt maar geen verwarming heeft, en dadelijk kwam in mij de gedachte op om deze persoon te contacteren en voor te stellen dat de student hier zou komen wonen in de slaapkamer van mijn stiefzoon. Gelukkig niet gedaan, maar het geeft mij wel aan dat ik wat moet oppassen. 
Weet niet of dit voor iemand hier te begrijpen is. 

Ja inderdaad, zo creëer je in no time een bord spaghetti waarin alles aan al het andere vastgeknoopt is, drijvend in een alcoholsaus.

Je kan dan beter, zoals men in het vliegtuig zegt, eerst je eigen zuurstofmasker in orde hebben voordat je iemand anders helpt. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...