Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ach ja, eten.......  vroeger met Vie en Dar wisselden we gelijk de recepten uit haha.
ook het forum is op en neer gaande wat onderwerpen betreft.
Remi wilde vaak weten wat we aten/ of vertellen wat zij at. Maar ja die is er amper nog.

Geplaatst
3 uur geleden zei bumperjim:

Ik zweer het, elke keer als je dat zegt overlijdt de dagdraad 🤣 

Vroeger was er veel meer beweging op het forum en ook verschillende die op de dagdraad plaatsten wat ze als middagmaal hadden. Het werkt ook therapeutisch. Maar jullie willen misschien dat het forum helemaal overlijdt. 

Geplaatst (bewerkt)

Als we dat wilden dan zaten we hier niet hè Clau. Ik vind er weinig therapeutisch aan om elke dag hetzelfde te poste , maar hee das slechts mijn mening. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Als je dit al herhalend vind dan raad ik je aan om enkele AA meetings bij te wonen. Of je een tijdje laten op te nemen in een psychiatrische instelling. Niet meer als een jaar zoals ik, maar bijvoorbeeld drie weken zonder buiten te komen. Dan pas ga je te weten komen wat herhalend is. 

Waar de brouwer is moet de bakker niet meer komen. Dat probeer ik te vermijden. 

bewerkt door Claudius
Geplaatst
3 uur geleden zei Claudius:

Vroeger was er veel meer beweging op het forum en ook verschillende die op de dagdraad plaatsten wat ze als middagmaal hadden. Het werkt ook therapeutisch. Maar jullie willen misschien dat het forum helemaal overlijdt. 

Wat een vreemde nare opmerking die laatste zin @Claudius, denk je echt zo slecht over frummers die nog wel de moeite nemen om te schrijven en op jou te reageren. Wij helpen juist ervoor te zorgen dat het forum niet overlijdt. 

Geplaatst

Het forum staat toch ook vol met herhalingen? Soms moet je dingen vaker horen of noteren. Zolang het helpt lijkt het me prima. Alcohol drinken is ook vaak een herhaling van zetten die je al lang en breed kent.

5 uur geleden zei Claudius:

Waar de brouwer is moet de bakker niet meer komen

Wat een mooie uitdrukking, die kende ik nog niet. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Lonster1:

Wat een mooie uitdrukking, die kende ik nog niet. 

Dat is een veel gebruikte uitdrukking uit mijn omgeving. Zoals ik al eerder plaatste, ik kwam wel bij in gewicht, maar ik at lange tijd helemaal niets. Niet dat ik het soms niet probeerde, maar het kwam er dan dikwijls terug uit. 

Geplaatst
4 uur geleden zei lady jane:

Wat een vreemde nare opmerking die laatste zin @Claudius, denk je echt zo slecht over frummers die nog wel de moeite nemen om te schrijven en op jou te reageren. Wij helpen juist ervoor te zorgen dat het forum niet overlijdt. 

Vandaag zit er in ieder geval leven in het forum. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...